Onu bırakmak istemiyordum.Ona hala sarılarak:
" beni çok korkuttun."dedim.Gözyaşlarına hakim olamadım.ağlamaya başladım:
"Niye ağlıyorsun , bak bir şeyim yok." dedi başımı kaldırarak.Sonra bir süre daha sarılıp ayrıldık. Gözyaşlarımızı sildik ve birbirimize bakarak gülüştük.Tam o sırada içeri Liz girdi.
Bize şaşkın şaşkın bakıp güldü.O da geldi onu aramıza alıp sarıldık.Üçümüz yatağa yattık ve konuşmaya başladık.Rose:"Bensiz hayat nasıldı?"dedi tebessümle.Liza :
"Neler olduğuna inanamayacaksınız.Jane yaptıklarından dolayı üç gün ceza aldı, Jeremy onun yüzüne bile bakmıyor." dedi.Rose bir tepki vermedi.
" Jane ile aranızda ne oldu.Lütfen doğruyu söyle."dedim.Liz yalan söylediğini bildiğimi anlayınca şaşırmıştı.Ee işte bana yalan söylemek o kadar kolay değil.Liz:"Sen nasıl...?"demeden sözünü kestim."Seninki ile olmasa da jeremy nin aklı ile iletişime geçtim."dedim.
Liz":
"Üzgünüm,Sana doğruyu söyleyemezdim daha bir harap olurdun."dedi.
" Hadi bekliyorum.Gerçekler nedir?"dedim.
Rose:
"Jane büyükannem ile yaşarken kasabadaki en iyi arkadaşımdı.Ama büyükannem öldükten ve ben bu okula geldikten sonra her şey değişti.Anlamadığım bir şekilde benden uzaklaştı ve fırsat buldukça beni sırlarımla tehtid etmeye başladı.ve bu son yaptığı bardağı taşıran son damlaydı." dedi göz yaşlarına hakim olmadı.Liz:
"Rose un büyükannesi bir cadıydı.Rose a çeşit büyüler yapmayı öğretiyordu.Jane de bunu biliyor ve Rose u kıskanıyordu.Rose u cadı olduğunu müdüre söylemekle tehtid etti.Müdür Rose un cadı olduğunu öğrenirse wolvam konseyine gönderir ve cadıların cezası her zaman ölümdür." dedi.Rose kendini hazır hissedince söze girdi:"Ve bende söylememesi için onun istediğini yapmalıydım.Ama benden yapamayacağım şeyler istiyordu .Ben de dayanamayıp ana saldırdım.Üç arkadaşı ile beni bu hale getirdiler."dedi zorla yutkunarak.
"Senden ne istedi " dedim.
Liz:"jane Rose dan bir tilkiyi öldürüp kalbini yemesini istedi."dedi.
"İyi de neden böyle bir şey istedi ki"
dedim.
Rose :"Eğlencesine arkadaşları ile beraber oyun oynayacak birilerini arıyorlarmış."dedi.
"Artık bana da çattı." dedim ona ne yapabileceğimi düşünerek.
Rose:
"Neyse bitsin bu konu.okul başlayalı bizim tarafta derse hiç girmedin." dedi.
"Önce yurda gitmeyi düşünüyorum"dedim gülerek.Üçümüz beraber revirden ayrıldık ve yurda doğru ilerledik.Herkes bahçedeydi göze takılmadan geçmek çok zordu .bizim kata çıktık.Rose ve benim odalarımız karşı karşıyaydı.Lizin odası üst kattaydı Odalarımıza girdik.Ben dinlenmeliydim bu yüzden hemen yattım.