Tanıtım

230 26 17
                                    

İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için sevilmekten korkuyor. Sevilmekten korkuyor, kendisini sevilmeye lâyık görmediği için. Düşünmekten korkuyor, sorumluluk getireceği için. Konuşmaktan korkuyor, eleştirilmekten korktuğu için. Duygularını ifade etmekten korkuyor, reddedilmekten korktuğu için. Yaşlanmaktan korkuyor, gençliğinin kıymetini bilmediği için. Unutulmaktan korkuyor, dünyaya bir eser veremediği için. Ve de en çok ölmekten korkuyor yaşamayı bilmediği için...
Ama ölüm buysa, ölümden korkmamalıydı. Eğer yanımda o varsa, benim için ölüm her şeyden daha güzeldi.
"Sen kaybolmuş her ruhun umudusun, küçük hanım."
"Acının en güzel tonuydu aşk."

Bir genç kızın paranoyalarıyla -hayal dünyasında- oluşturduğu ve âşık olmaya başladığı bir genç adam.

Ailesinin ve yakın çevresinin bu paranoyalarından kurtulması için tedaviye başlattığı genç paranoyak bir kız.

Kız bu paranoyalarından yavaş yavaş kurtulmaya başladığında o kafasında kurup, âşık olduğu genç adam, tüm rüyalarını kâbusa çevirmeye başlar.

Peki ya genç kızın kafasında kurduğu genç adam sadece bir paranoyadan ibâret değilse?

Dipnot: Hesap iki kişilik bir hesaptır. Bölümler ortaklaşa yazılıp, paylaşılmaktadır.

Dipnot2:Medyadaki şahıslar karakterlerimiz oluyorlar. Karakter tanıtımı için de ayrı bir bölüm atmayı düşünmüyoruz, zamanla zaten siz onları tanıyacaksınızdır. Hepinize iyi okumalar ♡

DERİNDEN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin