Capitolul 16

693 33 0
                                    

Cassandra's POV

     Ne îndreptăm spre tribunal cu certificatele de naștere ale copiilor, pentru a completa spațiul lipsă cu numele parterului meu. Spre surprinderea mea, au fost foarte cuminți în dimineața aceasta, iar Alyssa se simte din ce în ce mai bine. Dar tot încerc să o feresc de prea multă mișcare. Știu că se simte bine, dar nu vreau ca lucrurile să se agraveze.

   David găsește repede un loc de parcare și imediat îi luăm pe cei doi copii. David îl ia în brațe pe Dylan, iar eu merg la pas cu Alyssa în spatele lor. Intrăm în clădire și ne îndreptăm spre recepție.

— Bună ziua! Am dori să-l vedem pe Domnul Harrison, dacă se poate.

— Îl voi chema imediat. Vă rog să așteptați câteva minute în hol.

— Mulțumesc, spun zâmbind și imediat mergem în hol și așteptăm în liniște.

— David, poți să te răzgândești dacă vrei. Nu ești obligat să faci asta.

— Cassandra, de ce crezi că mă voi răzgândi? Încetează să te gândești la asta, fiindcă nu o voi face, spune și imediat ce termină fraza, Domnul Harrison sosește însoțit de una dintre secretarele sale

— Bună ziua, domnișoară Brown!

— Bună ziua, Domnule Harrison. Acesta este David, el este partenerul meu și noi dorim să completăm numele lui în certificatul de naștere al copiilor.

— Sigur ca da. Încântat de cunoștință. Ai originalul la tine? Îl voi reface din nou cu numele cerut, spune și îi ofer documentul și domnul trecut de a doua vârstă și intrăm alături de el în biroul său.

   În timp ce David îi oferă datele sale personale pentru a putea completa, secretara mă soarbe din priviri. Și nu cred că este de bine.

— Ea te-a plătit să faci asta? spune și cu toți suntem luați prin surprindere de întrebarea ei. Adică, tu arăți atât de sexy și tânăr, cu siguranță nu ai nevoie de ea și copii ei drept o povară pe umerii tăi.

— Te rog să mă scuzi domnișoară, dar a avea doi copii și o femeie care te iubește din tot sufletul nu este o povară. Acum, te-aș ruga să părăsești încăperea până nu voi aranja ca șeful tău să te concedieze. Și niciodată să nu te apropri de copii și de iubita mea, îi spune David tinerei secretare.

   Aceasta doar oftează lung și îmi aruncă o ultimă privire urâcioasă, înainte de a ieși pe ușă. Ceea ce a făcut David pentru mine în acest moment a fost atât de drăguț și impresionant.

— Îmi cer scuze pentru comportamentul ei, spune domnul Harrison. Aproape totul este gata. Avem nevoie doar de semnătura domnișoarei Brown.

— Mama! Tata! Foame! spune Dylan din brațele lui David.

— O să vă luăm ceva de mâncare, imediat ce eu și mami terminăm ceva de rezolvat, spune în timp ce se semnează în dreptul numelui său, apoi execut și eu același lucru.

   Îi mulțumim din nou domnului Harrison pentru timpul alocat nouă și ne întoarcem acasă, de data aceasta în apartamentul meu. Să fiu sinceră, îmi place să mă mut cu David. Ar fi așa de ușor și minunat. Deja noi locuim împreună. Câteodată David mai stă cu noi la mine în apartament sau altădată mergem la el acasă. Nu vreau ca David să creadă că eu grăbesc lucrurile prea repede. Dacă stau să mă gândesc mai bine, acum râd de mine cât de speriată eram prima dată după despărțirea de fostul partener și nu voiam să mă mai deschid niciodată în fața unui alt bărbat. Dar acum sunt împreună de mai bine de opt luni cu David și șase luni oficiale de când ne întâlnim și nu regret nimic din tot ceea ce s-a întâmplat.

*

   Astăzi este o nouă și ultima zi din săptămână. Pentru ziua de azi mi-am propus să petrec timpul cu Nicole, având în vedere că ne-am cam ignorat în ultima perioadă. De vorbit am vorbit, dar doar conversații scurte la telefon. David a decis să petreacă din nou timpul cu Dylan și mai târziu îl poate lasă la sora lui mai mare, astfel având o seara împreună. Voia să petreacă timpul și cu Alyssa, dar aceasta când a auzit de vizita la mătușa Nicole, imediat a sărit în mașină. Ea și Lizzie sunt foarte apropiate. Poate mai mult decât este cu fratele ei. Katherine îi adoră foarte mult pe cei doi, iar Oliviei îi place compania fiului meu.

   Parchez mașina în fața casei prietenei mele și imediat ce deschid portiera mașinii, Alyssa aleargă repede spre Lizzie care era alături de mama și fratele ei în grădina din față. O strig să alerge mai încet, dar nu mă aude. Când ajunge în dreptul lui Lizzie, îi oferă o îmbrățișare strânsă și se îndreaptă alături de ea spre locul de joacă amenajat special pentru ele.

   Ajung și eu în dreptul lui Nicole, care îl ține în brațe pe fiul ei. Este atât de mic și de firav. Îmi amintește de Dylan. Mergem în curtea din spate, unde cele două fiice ale noastre sunt deja acolo. Ne așezăm pe balansoarul amenajat cu diverse flori împrejur, iar Nicole îl pune pe Andrew în căruciorul pentru bebeluși.

— Cum a fost săptămâna ta? mă întreabă Nicole, în timp ce îi dă suzeta fiului ei și îl leagănă încet în cărucior.

— Lăsând la o parte drama cu Alexander, a fost o săptămână ok.

— Am înțeles că acum David este tatăl lor oficial, sau mă înșel?

— Da, așa este. El a insistat să facem acest pas.

— Să nu-ți pară rău, Andra. David este un om cu bun simț, omenos și cu o inimă de aur. Este foarte sufletist.

— Așa este. Dar tot ceea ce vreau este să-l accepte și Alyssa, oftez scurt în timp ce o privesc pe fiica mea.

— Încă nu se înțelege cu el?

— Se înțeleg, dar are momente când nu-l vrea în viața ei.

— Trebuie să o înțelegi că îi este greu cu un alt bărbat în viața mamei ei. Ea încă este învață cu prezența fostului tău partener. Încearcă să nu grăbești lucrurile. Cu timpul, poate când va crește mai mare, o să-l iubească precum l-a iubit pe tatăl ei biologic, îmi spune aceasta și îmi oferă o îmbrățișare strânsă și prietenoasă.

   Timpul se scurge repede și vine și momentul să ne luăm rămas bun de la cei trei. Alyssa îi promite lui Lizzie că vor avea o conferință pe Skype diseară alături de Olivia.

   O las pe Alyssa la Katherine, unde este și Dylan, apoi mă îndrept spre apartamentul meu pentru a mă pregăti de întâlnire. Imediat ce ajung, îmi fac un duș repede și mă îmbrac într-o rochie roșie fără umeri. Termin de retușat încă odată machiajului, când aud soneria. Deschid ușa și-l văd îmbrăcat foarte elegant.

— Ești foarte frumoasă, Cassandra! exclamă surprins, atunci când mă observă.

— Nici tu nu ești mai prejos, David, spun și îmi aplică un sărut scurt pe buze.

— Haide să începem această întâlnire.

   Pentru această întâlnire am mers la el acasă, unde mi-a cumpărat un buchet și o cutie cu ciocolată, apoi am gătit împreună și acum noi dansăm pe o muzică lentă. Îmi las capul să cadă lin pe umărul lui, iar el mă strânge mai tare la piept.

— Te iubesc! îi șoptesc.

— Și eu te iubesc, Cassandra, spune și mă sărută încet.

   Am început seara cu un dans simplu și lent, acompaniat de multe sărutări pasionale, fiind perfecte pentru o noapte plină de pasiune și iubire. În această seară am decis să mă ofer complet lui David și să-l las să aibă această ultimă bucată din mine. În seara aceasta sunt complet a lui.

CassandraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum