✞Part 14✞

325 64 15
                                    

   Как бих описал тази ситуация? Хмм.... да видим...

1. Лежах разкрачен на леглото чисто гол...

2. Пениса на Джънгкук все още се търкаше в задника ми, което ме възбуждаше...

Ииии...

3. Цялата тази гледка бе наблюдавана от Джимин, който ако съдя по изражението му, изглеждаше така все едно му харесва.

   Не. Може само да си мечтаете, но това няма да се случи. Никога няма да правя тройка с Джимин. Ако това се случи ще бъде някакъв голям феномен... нищо лично, но не го харесвам. Само при мисълта за това, че с Джънгкук са го правили поне сто пъти ми става лошо... честно... да има секси тяло, предполагам и приятелчето му е голямо, но не е мой тип. 

   Та причината поради, която той е тук може би е че не бяхме много тихи. Знам, че трябваше да си държа устата затворена, но ако бяхте на мое място и вие нямаше да си мълчите ако това нещо влезе в задника ви. 

   Неловката тишина и зяпането продължи около 5 минути, докато най - накрая Джимин не проговори:

- Ам... исках да проверя дали всичко е наред, защото чувах викове и... - той замлъкна като погледна към мен.

- Какво ме гледаш? Не си ли виждал гол мъж? - попитах аз и след този въпрос Джънгкук се намръщи.

- Повече от един... - каза Джънгкук, като погледна към Джимин. - Нали... захарче...

   По тона му си личеше, че е ядосан и раздразнен. И тогава се сетих... Джимин му беше изневерил... с Йонги. Ама че драми, имам чувството, че попаднах в индийски сериал. 

   Започваше да ми става малко неудобно в тази поза затова се размърдах малко и се опитах да дам знак на Джънгкук да се отмести, но той дори не ме отрази. Побутнах го леко с крак, за да ми обърне внимание, но погледа му беше прикован върху Джимин.

   Тогава когато вече тръгнах да се изправям, решен да избутам Джънгкук от пътя си... той веднага реагира като ме бутна рязко назад... хвана двата ми крака и ме разчекна.

   В очите му се четеше гняв, тъга, страст... мисля, че знам какво ще последва, но надали му стиска да го направи пред Джимин. Точно когато си мислех, че това не може да се случи... пениса му проникна вътре в мен.

   Това ми дойде като гръм от ясно небе.

   И докато Джънгкук се движеше напред-назад с всичка сила и се опитваше да ме подлуди до максимална степен, Джимин затръшна вратата. Помислих си, че е излязъл, но не.

✖ЛУД ЗА ЕДИН ДЕН✖Where stories live. Discover now