Ah Smyrnam seni ne kadar sevdigimi bilsen

1.7K 22 0
                                    

Arkadaşlar bu hikayenin diziyle bağlantısı simdilik yok isterseniz yaza bilirim.

Hilalden ;
Artık anlamıştım ben Leonu seviyordum lakin bu imkansızdı o bir yunan teğmeni ben ise vatan sevdalısı bir kız ikimiz nasıl olabilirdik ki düşünmesi bile beni ürpertiyordu. Lakin sevdamın önüne geçebilicek miyim ? Bunu Başarabilicek miyim ?
Bunları düşünüyordum sonra kapı çaldı gecenin bu saatinde kim olabilirdi ki başıma bir şal aldım ve aşağı indim herkes uyuyordu kapıyı açtım karşıma bir yunan ünüforması vardı . Yüzüne baktım evet oydu o Leon du bi yukardan sesler geliyordu sanırım annem uyanmıştı bir anki şaşkınlığımla onu kimse görmesin diye odaya çektim . Leon neden böyle bir şey yaptığımı anlamaz bir şekilde yüzüme bakıyordu .
Azize: Kızım Hilal nerdesin ?
Hilal ne diyeceğini bilmiyordu.
Hilal:Anne benim tuvaletim geldide ondan uyandım .
Azize: Peki kızım saat geç oldu sonra uyu tamam mı annecim ?
Hilal: Tamam annem sen merak etme .
Ben annemle konuşurken Leonda beni izliyordu. Annemin gittiğinden emin olduktan sonra
Leonla aramıza mesafe koydum ve
Hilal : Siz ne için geldiniz teğmen?
Leon : Sizinle konişacaklarim var Hilal
Hilal: Önemli bir maruzat mı var teğmen ? Gecenin bu saatinde neden geldiniz buraya ?
Leondan:
Hilalin bakışları bana karşı çok sertti onu çok seviyordum fakat bunu ona nasıl söylerdim o Türk ben Yunan nasil olacakti bu nasil soyleyecektim ?
Leon : ( fısıldayarak ) Ah Smyrnam seni ne kadar sevdigimi bilsen .
Hilal çok şaşırmıştı Leonun söylediğini duymuştu gözünden bir damla yaş döküldü ve kapıyı açıp kimse varmı diye kontrol ettikten sonra Leonun kolundan tutup
Hilal: Bu konuyu sonra konuşuruz teğmen lütfen kimse görmeden evden çıkar mısınız?
Hem siz sarhoş musunuz ?
Leon bir tebessümle
Leon :Ben sarhoşum lakin size sarhoşum Leon birden dudaklarıma yapıştı dayanamayıp karşılık verdim sonra dudaklarımızı ayırdık onun kokusunu sanki son kez içime çekiyormuş gibi kokladım onu . Sonra onu evine yolladım

Hilalden:
Odama çıktım . Yatağıma uzandım olanları düşündüm sarhoştu lakin ya bu gece olanları hatırlarsa ne yapardım onun yüzüne nasıl bakardım ?

Teğmenin SmyrnasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin