Halit Ikbal

372 17 2
                                    

Hilal Leona eşlik ederek güzel sesiyle şarkı söyledi. Leon adeta buyulen mişti. Sevdiği kadın o kadar güzel söylüyordu ki şarkı bittiğinde sormadan edemedi.
( Arkadaşlar herhangi bir şarkı koymadim siz hayal edin hangi şarkıyı istiyorsanız . ♥♥♥ )

Leon: Denizim sen çok güzel şarkı söylüyorsun. Beni yine şaşırttın.
Hilal : (içinden) Benim Halit Ikbal olduğumu öğrenince eminim yine şaşıracaksın.
Leon : Bir şey mi dedin sevgilim?
Hilal dayanamıyor du ona soylemeliydi.
Hilal : Leon benim senle çok mühim bir şey konuşmam lazım.
Dedi ve Leonu oturduğu piononun önünden ellerini tutarak kaldırdı ve onu yatağa oturtturdu. Leon telaşlı gözlerle hilalin ona bir açıklama yapmasını bekliyordu. Hilalden ses seda gelmeyince lafa atıldı.
Leon : Ne oldu sevgilim mühim olan ne kötü bir şey yok ya?
Hilal Leonun yuzune bakmadan konuşmaya çalıştı.
Hilal : Şey... Leon ...
Leon : Hilal yüzüme neden bak mıyorsun ?
Leon elini hilalin cenesine yerleştirip hilalin onun gözlerine bakmasını sağladı.
Leon : Rahatla biraz (relax Hilal relax :-D ♥ ) hadi anlat ne oldu sevgilim?
Hilal : Leon ben ...ben
Leon : Evet sen..
Hilalin gözünden yaşlar geliyordu. Leon hilale sarıldı ayrıldıktan sonra göz yaşlarını sildi. Biraz daha rahatlaması için burnuna ve dudağına masumca ve yavaşça öptü. 
Leon : Hadi anlat bak çözüm bulabiliriz lakin önce anlatman lazım.
Hilal : Peki anlatacağım lakin çok kızıcaksın benim yüzüme bile bakmassın. Hatta ben idam edilirim.
Leon çok korktu idam denince kalbine bir hançer saklanmıştı.
Telaşlı sesiyle
Leon : İi..idam mı?
Hilal : Leon senin hani hep aradigin lakin bir türlü bulamadığın Halit Ikbal
Leon : Evet
Hilal : Oo.. o benim.
Leon hilale gülümsedi ve
Leon : Smyrnam ağlama lütfen .
Hilal şaşırmıştı ne yani Leon ona kızma mışmıydı?
Hilal : Ne....ne yani sen bana Kızmadın mı ? Beni neden tutuklamadın ?
Leon : Çünkü biliyordum. Senin Halit Ikbal olduğunu biliyordum.
Hilal : N...nasıl  biliyor muydun?
Leon hilalin dudağını büyük bir arzuyla öpüyordu. Hilal engel olmaya çalıştı lakin ne Leonu ne de kalbine karşı gelebildi ve Leona karşılık verdi.
Lakin evin caminda onları izleyen bir Mehmet vardı.

Teğmenin SmyrnasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin