...
Aramıza mesafe koyalım teğmen. Leon : Hilal sen beni mi seviyorsun?
Hilal : Evet teğmen lakin ...
Leon : Smyrnam eğer sen beni seviyorsan bizim üstesinden gelmeyeceğimiz bir şey olmaz.
Hilal : Peki ya annen ya benim annem babalarımız ne der bu sevdaya
Leon : onlar bir şey dermi demezmi bilmem ama gerekirse karşı geliriz .
Hilal : Leon ben seni çok seviyorum ya .
der ve yanağına bir buse kondurur.
Leon hilalin bu hareketine ne kadar şaşırsada çok sevinir .
Leon : Smyrnam artık senin yüzünü hep mutlu görmek isterim.
Hilal : Teğmen lütfen benimle bir münasebetiniz yok böyle konuşmayın .
Leon : Teğmen ???
Hilal : Şaka yaptım These .
Leon : Smyrnam seni çok seviyorum .
Hilal : Bende seni These . Bende seni .
Leon : Hilal annen seni merak etmesin saat geç oldu da
Hilal : Saat kaç ki ?
Leon : Saat 01:00 Smyrnam
Hilal : Nee !! Anneme ne hesap vericem ? Ben gidiyorum These unutmaki seni çok seviyorum.
Leon : unutulmaz bir geceydi istesemde unutamam. Smyrna,
Hilal : efendim ?
Leon Hilali kendin e çeker eliyle belini kavrar ve doya doya öper
Leon Hilalin kulağına
Leon : Rüyanda beni gör Smyrnam .
Hilal : Görürüm ama onun için eve gitmem gerek . der ve eve gider .Hilalden :
Bu gece sevdiğimle birlikteydim lakin bu sevda imkansız olmasına rağmen biz nasıl böyle bir şey yapabildik bilmiyorum lakin kalbime söz geçiriyorum söylediğimle kalbimin söylediği bir değil iki parçaya bölünmüş bir vücut gibi , akıl gibi ne dersem kalbim farklı ağzım farklı söylüyor nasıl dayanır yüreğim bu sevdaya benim iki sevdam var biri vatanım biri Leon bunu artık anlamıştım. Leonu ne kadar sevdiğimi biliyorum . Sadece ben ve o biliyor.Leondan :
Sevdiğim kadın Smyrnam beni seviyordu bana önceki gibi çarpıcı sözler vurmak yerine güzel sözler söylüyordu lakin farklılık bizim yolları mızı ayırmaya çalışıyor . Lakin biz Savaşarak her şeyin üstesinden gelecektik . Gerekirse ben Hilali alıp buralardan kaçardım .Leon odasına girdi. ve onu odasında bekleyen bir mittera vardı .
Veronika : Leonidas oğlum nerdesin seni çok merak ettim telaşlandım .
Leon : Halit Ikbal denilen kişiyi arıyordum mittera .
Veronika : Oğlum gece gece ne görevi ? dinlenseydin. Bu gece nöbeti konusunu babanla konuşacağım ona göre Leonidas .Annwn odadan çıkmıştı . Hiç uykum yoktu olanları düşünüyordum . Sonra aklıma bir fikir geldi . Hilal nede olsa konakta kalıyordu . Onun odasına gidebilirdim lakin önce ablası Yıldızın uyuması gerekiyordu.
Hilalden : Leon ilk önce girmişti konağa bir kac dakka sonra ben girdim lakin karşılaştığım manzara pekte güzel değildi.
Annem karşımda bana hesap sormak için bekliyordu .Azize: Kızım Hilal nerdesin bu saatte kadar kızım sen beni meraktan öldürmek mi istiyorsun ?
Hilal : Anne abimleydim . Çok içmiş sızmış meyhanede bende yeni tuttuğu eve götürdüm onu .
Azize: Peki ben bu konuyu burda kapatıyorum bir daha görmiycem hadi yorulmuşsundur git dinlen.
Hilal : Peki annem benim der yanağını öper ve odasına çıkar.Leondan :
Hilal galiba konağa gelmişti çünkü Azize hanımın sesleri geliyordu sanırım hesap soruyodu . Hilal odasına girmiştir lakin Yıldız uyuyor muydu ?
Leon Hilalin odasının önüne geldi kapıyı yavaşça çaldı. Hilal kapıyı açtı ve Leonu dışarı çıkardı.
Hilal : Ne işin var burda Leon ?
Leon : Seni çok özlüyorum Smyrna nasıl olucak bu ?
Hilal : Leon bu burda konuşulur mu ? Ablam uyuyor lakin ya uyanırsa .
Leon Hilali kendi odasına götürdü.
Leon : Burda konuşulur mu yani güzel mi bura konuşmak için ?
Hilal : Leon utandırma beni sonra kıp kırmızı oluyorum zaten .
Leon : Benim sevgilim domates gibi kızarır mıymış ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teğmenin Smyrnası
FanfictionDiziyle bağlantısı vardır ama çok az bazı bölümlerde var.