aç o kahverengi gözlerini

406 14 1
                                    

...
Azize : Peki sen nerdeydin kızım?
Hilal : Ben sana sonra özel olarak söylerim.

Hilalden :
Herkes vazifesine dönmek için masadan kalkmıştı. Annemle hastaneye gidecektik . Konaktan çıktık.  Ve yolda yürürken

Azize : Kızım evet söyle bakalım nerdeydin?
Hilal : Kızmıyıcaksin ama .
Azize : Söyle sen bi
Hilal : Leondan bir kitap almam gerekti biliyosun kitaplarım evimizde yanmıştı. Sabah kitao almaya gittim.
Azize : Kızım sabah sabah Leonun odasında ne işin var tamam kız madım lakin başkası yanlış anlar . Hem Leon uyuya kalmamış mıydı ?
Hilal : Tamam dikkatli olurum yanlış anlamazlar merak etme . Leon ben odaya girince uyandı.
Azize : Tamam kızım.

Konusurlarken hastaneye varmışlardı.
Azize : Kızım hadi sen üstünü değiştirir gel .
Hilal : Tamam annem.

Leondan : Karargaha geldiğimizde babamın odasına doğru yol aldım.  Kapıyı çaldım "gir" sesini duyduktan sonra iceri girdim.

Leon : Komandanim bana bir vazife verecektiniz .
Vasilli : Evet teğmen lakin biraz zor bir vazife vereceğim .
Leon : Ben her gün , her vakit zor vazifelerin , görevlerin üstesinden geliyorum siz merak buyurmayin ... KUMANDANIM
Vasilli : Teğmen vazifenizi söylüyorum , Eşrefe dair bir iz bulduk ihbarlar var verilen yerleri kontrole gideceksiniz lakin tuzak olabilir .
Leon : Emredersiniz kumandanım.
Leondan :
Atıma bindim ve askerlerle yola çıktık ben sadece Smyrnamı düşünüyor dum. 

Hilalden :
Acaba Leon neredeydi , beni ziyarete gelirdi her gün lakin bu gün gelmedi . Vazifesi vardı lakin umarım ona bir şey olmaz . Daha fazla dayanamiyan Hilal annesinden dışarı çıkacağını haber verdi karargaha gidecekti.

Hilal : Anne benim dışarı çıkmam lazım bizim çocuklarla bulusucaktım.
Azize : Peki kızım lakin geç kalma .
Hilal : Tamam anne .

Hilal üstünü değiştirip Leonun yanına gidecekken . Hastaneye yaralı yunan askerleri getirmişler di . Ve yaralı Leonunu gördü gözünden bir yaş düştü.  Leonun yanına koştu. 

Hilalden :
Leonum These im yaraliydi ağır yaralıydı . Ameliyata aldılar ben ise sadece ağlamakla yetindim.
(4 saat sonra )
Ameliyat bitmişti.  Leonumun ameliyatı bitmişti.  Annemin yanına gittim.

Hilal : Anne teğmenin durumu nasıl ?
Azize : Iyi, zor bir ameliyattı dayanıklı çıktı çocuk başkası olsa dayanamazdı.
Hilal : (kısık sesle) dayaniklidir benim Leonum .
Azize : Bir şey mi dedin kızım ?
Hilal : Hayır annecim srn vazifene dön en iyisi dedim .
Azize : Peki kızım .

Hilalden :
Annem gitmişti. Ayşe hemşire ameliyathaneden çıktı ve

Ayşe : Hilal hemşire Teğmenle siz alakadar olun onu odasına götürün ve uyanana kadar yanında bekleyin acil bir durumu olmasın su içerken bilene siz verin yoksa dikiş i patlaya bilir.
Hilal : Peki Ayşe hemşire .

Hilal : Leonu aldım ve odasına götürdüm. Yanındaki sandalyeye oturdum ve aglamaya başladım.

Hilal : Ah be These beni bırakacaksın diye çok korktum ben yanındayım hadi aç o kahverengi gözlerini sarilayim sana öpeyim koklayim seni o güzel kokunu özledim .

Hilal Leonunun eliyle dudaklarına dokunuyordu sonra Leonun gülme sesini duydu.

Leon : Siz kimsiniz burada ne işim var neden bana dokundunuz ?
Hilal : Leon benim hilalin Smyrnan.
Leon : Sizi tanımıyorum.

Hilal ağlamaya başladı hıckırıklara boguluyordu.

Leon : Smyrnam sen beni çok mu özledin ağlama saka yapacaktim lakin sen aglayinca dayanamiyorum.
Hilal Leona yavaşçana vurdu .
Hilal : Leon ödüm patladı beni unuttun diye.
Leon : Hilal ben seni özledim seni öpmek istiyorum sende isyiyomussun dedi.
Hilal kızarmıştı .
Leon : Hilal sen opmezsen ben opucem tabi istemiyorsan öpmem sana zarar vermek istemem .
Hilal : Sen sakın kipirdama dikisin patlaya bilir.

Hilal Leonu zarifcene opuyordu canı aciyacak diye korkuyordu. Leonda karşılık veriyordu.

Leon : Seni çok seviyorum Smyrnam deniz gözlerin bana önceden kinle bakardı.  Şimdi sevdayla bakıyor o deniz gözlerin . Smyram sen benim kadınım olacaksın.
Hilal : Senin kahverengi gözlerin benim denizimin toprağı oluyor. Benim vatanim sensin Leon .
Leon : Sen benim vatanımdan daha fazlasısın Smyrna bana güvene bilirsin .

Hilal Leona sarıldı.
Leon : Ah!
Hilal : Canini mi yaktim aciyor mu ?
Leon : Sen benim canimi acitmaya kiyamazsin . Bilirim seni
Hilal : Kiyamam tabi These .
Leon : Iyiki yanimdasin Smyrnam .
Hilal : Sende Leon sende .

Kapı çaldı .

Leon : Gir
Ayşe hemşire gelmişti. 
Ayşe : Hilal hemşire Teğmene pansuman yapacaksınız .
Hilal : Evet biliyorum şimdi yapacaktim bende .
Ayşe : Bir şey lazım olursa beni çağırın.
Leon : Hilal hanim yeterince ilgileniyor bir seye ihtiyacım yok.
Ayşe: Peki.
Ayşe odadan çıktı.

Çok uzun oldu bol bol okuyun dedim  yorumlarınızı bekliyorum vote atarsanız da çok sevinirim
632 kelime

Teğmenin SmyrnasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin