Leon : Çünkü biliyordum. Senin Halit Ikbal olduğunu biliyordum.
Hilal : N...nasıl biliyor muydun?
Leon hilalin dudağını büyük bir arzuyla öpüyordu. Hilal engel olmaya çalıştı lakin ne Leonu ne de kalbine karşı gelebildi ve Leona karşılık verdi.
Lakin evin caminda onları izleyen bir Mehmet vardı.
Hilal mehmeti gördüğü gibi Leondan ayrıldı ve olayın sokuyla bağırdı.
Hilal : Mehmet
Leon : Mehmet mi?
Mehmet hemen gitti.
Hilal dışarı çıkmak için kapıya yöneldi. Kapıyı açtı ve Mehmetin peşinden gitmeye başladı.
Leon hilali tutarak kendine çevirdi ve ne oldu diye soran gözlerle baktı Hilale
Hilal : Leon Mehmet bizi gördü. Halit Ikbal olduğumu biliyo.
Leon olayın şokunu atlatır atlatmaz hilal ile Mehmetin peşinden gitti. Ona yetiştiklerinde Leon konuşmaya girdi.
Leon : MEHMET!!
Mehmet ilk başta takmadı onları sonra Lein onun önüne geçti.
Leon : Ne vakittir bizi dinliyosun.
Mehmet : Hilalin Halit Ikbal olduğunu duyacak kadar ve siz Hilal sen bi hainsin vatanını sattın bu herif için vatanını sattın ikinizide öldürecekler.
Hilali inf... "infaz" lafını söyleyemeden Leon Mehmete kafa attı.
Hilal : Leon sakin ol .
Leon : Kimse Hilali elimden alamaz anladın mı ? ŞEREFSIZ !!!
Mehmette Leona yumruk attı . Hilal en son Leonun önüne geçti.
Leon : Hilal çık aradan kırayım şu şerefsizin ağzını burnunu.
Hilal : LEON SAKİN OL DEDIM HATIRIM İÇİN.
Leon ağzını bile açmadı.
Hilal sözüne devam etti.
Hilal : Mehmet ben yanlış bir şey yapmadım sadece kalbimi dinledim bu kötü bir şey değil ki.
Tabi sen nerden bilesin o duyguyu tatmamışsın.
Ben vatan haini değilim o halkı meydanlara toplayan bendim evet bendim lakin bunu yaparken bi sebebim vardı vatanımı işgalden kurtarmaktı vazifem lakin benim vatanim Leon oldu ve ben bu saatten sonra iki vatanımı da bırakmam hem Leon onlar gibi değil Leon onlar gibi olsa beni içeri tıkmamış mıydı he söylese ne ?
Leon masum bir şekilde Hilalin sözlerini dinliyordu o kadar huzurlu oluyordu ki onun sesini duyunca.
Mehmet : Sen haklısın lakin o Yunan , Hristiyan sana vatan haini derler. Ben senin kardeş..
Hilal : Sen benim kardeşim degilsin. Gerçek tarafın ortaya çıktı birde o vatan haini lafını bana ilk takan sen oldun zaten.Arkadaşlar lütfen beğeni çok az yorum az geliyo böyle giderse kapatmak zorunda kalıcam hikayeyi , emeğimin karşılığını verin lütfen rica ediyorum.
Sizleri seviyorum ♥ ♥ ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teğmenin Smyrnası
FanfictionDiziyle bağlantısı vardır ama çok az bazı bölümlerde var.