...
Leon : Benim sevgilim domates gibi kızarır mıymış ?
Hilal : Ya utandırma beni hadi ben odama gidiyorum .
Leon Hilali belini kavrayarak durağını dudağına bastırdı.
Merasimleri bittikten sonra
Hilal : Leon benim gitmem lazım bak Yıldız uyanırsa ne deriz ona Leonun yanındayım mı diyeyim?
Leon : Gerekirse dersin ben onada razıyım senin dudaklarından öpeceksem onada razıyım Hilalim . Smyrnanın denizi olan o gözlerini görmek istiyorum lakin göremiyorum görsem de doyamıyorum .
Hilal kızarmış bir vaziyette Leonun gözlerine baktı.
Leon : Sen her lafıma kizaracaksan isimiz zor senle Smyrnam .
Hilal : Senin o kahverengi gözlerin canıma can katıyor These senin bana gülümsemen dünyamı yakıyor These seni çok seviyorum .
Leon hilalle sarılır ve
Leon : Sen benim Smyrnamsın . Sadece benim ve seni her şeyden çok seviyorum.
Hilal : Evet duygusal hallerimiz bittiyse ben gidiyorum These.
Leon : Peki .
Hilal Leonun yanağına bir buse kondurdu .
Birbirlerinin kokusunu içine çektiler.
Ve Hilal odasına gitti . Ablası uyuyordu . Yatağına uzandı Leonu düşünmeye başladı. Hiç bir zaman aklından çıkmıyordu .Hilalden :
Ne vakit bu kadar sevdalan mıştım ona ne vakit sevmiştim onu ? Aşksız bir ülke çorak bir ülkedir demişti. Haklıydı These haklıydı. Onu çok seviyordum kokusunu artık ezberlemistim. O güzel kokusunu ezberlemistim. Onun beni sevmesi bana güç veriyor . Hiç gücüm kalmadığı vakit o bana "Smyrnam" diyerek tekrar güç verecektir.
Hilal Leonu düşünürken uyuya kalmıştır.Leondan : Sevdiğim kadın beni seviyordu deniz gözlüm bana güç veriyordu gülümsemesi o kadar güzeldi ki bir gülüşü dünyamı sarsıyordu. O benim Smyrnamdı kimselere vermezdim onu biz Smyrna ve Thesedik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teğmenin Smyrnası
FanfictionDiziyle bağlantısı vardır ama çok az bazı bölümlerde var.