Това беше тя - Taehyung беше убеден. Можеше да помни лица - беше добър финзиомист. В съзнанието му изникна споменът от сблъсъка им - русолявата й коса, стройната й фигура, листите по земята, болката от него...
Той се посмихна. Много искаше да види момичето, написало тези истории за него. Искаше и да й върне часовника. Пипна джоба на якето си и го усети в него. Но дали тя щеше да го познае с маската? Дали изобщо знаеше кой още беше в този салон? Tae реши да я остави сама да го разпознае, а не той да й казва кой е той и кои са те. Ще е забавно, помисли си той.
Зад момичето се появи и друго. Тя беше по - ниска, с черна коса и кафеви очи и с, което озадачи всички от BTS, типични корейски черти. Всички се спогледаха и Jungkook се ухили широко под маската.
- Имаме час за днес. - каза високата.
- Да, госпожице, но засега имаме само една свободна фризьорка. - започна едно от момичетата. - Ако една от вас е съгласна да почака...
- Аз ще почакам.
- Не, Скарлет, ти си по - отчайващ случай и от мен, а и едва те навих да дойдеш. Остани, а аз ще изляза за малко. Ще видя дали когато се върна няма да има свободна фризьорка. - каза чернокосата и понечи да тръгне.
- Soo! - спря я гласът на високото момиче, което очевидно се казваше Скарлет.
- Да.
- Ще ми вземеш ли торбите до колата.
- Ох! - оплака се Soo. - Толкова ли те мързи?
- Да. Съсипа ме от ходене. Длъжница си ми.
Тя се замисли, но после протегна ръка.
- Давай ги и да тръгвам.
Скарлет й ги подаде и Soo излезе. Никое от момчетата не знеше какво си бяха казали двете, защото не говореха български, но докато ги наблюдаваха им стана смешно.
- Свободната фризьорка е англичанка, госпожице. - предупреди я едно момиче. - Може да не ви разбере, когато й кажете какво искате от нея.
- О, няма проблем. Аз съм наполовина англичанка.
- Тогава ще ви е забавно.
Жената беше ниска и червенокоса. Изглеждаше някъде на четирсет. Скарлет й обясни какво иска и тя започна. Докато развързваше кока на главата й, тя започна да говори на английски:
- Значи знаете английски?
- Майка ми е англичанка. - отвърна момичето.
YOU ARE READING
My life is strange, don't you think?
FanfictionСкарлет Тей пишеше фенфикшъни. И то не с кого да е. Само с любимите й певци и актьори. Любими й бяха тези с Kim Taehyung. Буквално беше влюбена в него, откакто стана фен на кпопа. Разбира се, тя не се надяваше, че той ще ги прочете. Ами ако вече беш...