Телефонът ми е прекалено ценен

33 4 0
                                    

Какво ли правеше Taehyung в два посред нощ? Четеше? Пишеше нова песен? Готвеше се за втория концерт? Ами, не. Разглеждаше телефона на момичето от университета.

Той нямаше парола затова лесно го отключи. Започна да се рови в него под предтекст, че търси информация за нея. Да бе! Просто искаше да види свои снимки вътре. Каквито и намери в галерията й.

Колко сладко! Има мои снимки в телефона й. Изглежда не го притесняваше да разглежда чужд телефон. Или поне си внушаваше, че така се налага и не изпитваше угризения на съвестта. Поне не толкова често.

- Я да видим, това са телефоните...

Той огледа указателя, но за какво му беше - не познаваше приятелите й. Защо му беше да види телефонните им номера? Отвори записките й. Там нямаше почти нищо. Tae се подсмихна и набързо написа нещо. Забеляза, че е станало много късно, дори и за него, и остави телефона й. Веднага заспа.

                                   *

На сутринта Jungkook скочи върху V, за да го събуди.

- Ставай, Tae! След час ще ходим на репетиция за втория концерт!

- Разкарай се! - измърмори Taehyung, като избута Jungkook от себе си. - Колко е часът?

- Дванайсет.

- По дяволите... - той се надигна и стана от леглото.

Отиде до банята.

Когато се върна, Jungkook му се хилеше и държеше златния телефон на Скарлет.

- Цветът ти отива, hyung.

- Това не е мое. Махай се сега.

- Да не го открадна? Да не би да си приел буквално израза " да ти дам телефона си "? - засмя се той и получи възглавница в лицето.

- Казах, разкарай се! - извика Tae и със смях, Kookie се омете.

Той поклати глава и взе телефона й. Отвори го и видя часа. Беше седем сутринта.

- Jungkook! Ти лъжец такъв! - извика ядосано V и чу от другата страна на вратата шумен смях. Сигурно с Jimin и J-Hope му правеха номера. - Ох, за Бога!

Нямаше за кога да заспива пак. Вече се беше разсънил. Реши да запълни малко време. Отвори камерата на телефона на Скарлет. Реши да се поснима с телефона й, както правеше и с тези на всички останали, когато му ги оставяха. Голяма грешка.

Докато си правеше фотосесия, телефонът звънна. Taehyung го пусна рязко и той падна на леглото. И продължи да звъни. Tae любопитно се приближи. Трябва ли да вдигна? Не е ли грешно да вдигам телефон на напълно непознат?, запита се съвестно той. На екрана имаше снимка на момиче. Приличаше на приятелката й от фризьорския салон, корейката. Под снимката пишеше: Soo-ah😂😂🔪🔪.

My life is strange, don't you think?Where stories live. Discover now