След три дни Soo реши да използва възможността, че концертът е днес и че е неделя, и си постави за цел да накара Скарлет да излезе от тях. Това няма да е толкова лесно, помисли си тя.
Рано сутринта звънна на вратата й.
Знаеше, че майка й често взима нощни смени, а баща й пътува в чужбина, затова тя беше сама у тях.
Когато никой не отвори, Soo звънна отново. На третия път на вратата се появи сънената Скарлет, която търкаше очи раздразнено.
- Защо си тук? - попита тя с онзи ядосан тон.
- Добро утро и на теб.
Момичето влезе вътре, а обърканата Скарлет затвори вратата и я последва.
Soo влезе, събу си обувките и се тръшна на дивана.
- Едно " благодаря за гостоприемството " няма ли да кажеш? - прозя се тя и легна на дивана до Soo-ah, като се опитваше да не заспива.
- Ние сме като сестри, следователно това е и моя дом. Защо да го казвам? Все едно да благодаря на себе си.
- Много бързо си присвои нещата ми. - изсумтя Скарлет и се облегна на рамото на приятелката си.
Soo бързо бутна главата й настрани и каза:
- Няма време за сън! Остават броени часове до концерта на BTS. Трябва да започваме да се приготвяме. Даже много се забавихме!
- Концертът е чак в 21:00. Колко е часът сега? - попита бавно сънливото момиче.
- Седем.
- Ох! Защо ме будиш толкова рано! Ела, когато стане обяд!
- А, не! Не ти уредих билети, за да проспиш концерта на века! Вдигай си задника веднага и да тръгваме! - отсече Soo и стана рязко, като бутна краката й от масичката.
Скарлет изпъшка и малко си вдигна главата.
- Хайде! - подкани я корейката и метна една възглавница по нея.
- Ставам! - изпъшка отново момичето и с полуотворени очи се довлече до банята.
Докато тя се оправяше, Soo отваряше шкафовете и хладилникът. Спря чак когато откри банани и ядки. Седна на плота и започна да яде.
Всъщност беше права преди малко. Те наистина бяха като сестри и затова Скарлет нямаше против тя да нахлува така у тях и да яде от храната й. Може би през повечето време, когато не беше сънена бомба със закъснител.
ESTÁS LEYENDO
My life is strange, don't you think?
FanficСкарлет Тей пишеше фенфикшъни. И то не с кого да е. Само с любимите й певци и актьори. Любими й бяха тези с Kim Taehyung. Буквално беше влюбена в него, откакто стана фен на кпопа. Разбира се, тя не се надяваше, че той ще ги прочете. Ами ако вече беш...