Redemption| Türkçe

23.7K 371 41
                                    

I have permission from zerriesgap, I didn't steal it. Thank you for permission Alice!

____________________________________________________________

İlk çevirim ve ben aşırı derecede heyecanlıyım! Baştan söyleyeyim yanlışlarım olabilir, yalnız bazen kelimeleri çok tekrar ettiği ve bunun Türkçe'ye kötü yansıdığı için benzer anlamlarla değiştirdim. Zorlandığım yerler oldu devrik cümle kullanmış sanırım yazar, o yüzden ben biraz afalladım ama birkaç kişiye sorunca en uyanı yazdım. 

Hikayeyi ben sevdim, değişik bir konusu var ve eğer siz oyları&yorumları yüksek tutarsanız yeni bölümler sıklıkla gelecek -inşallah- 

Bir süre hikayenin okuma&oy&yorumlarının artmasını bekleyeceğim. Eğer okuduysanız vote& yorumu eksik etmeyin lütfen!:) (neden bu kadar ciddi oldu ki?)

Neyse çok uzattım, iyi okumalar!

Bütün insanlar bu mahvolmuş dünyaya boyunlarının arkasındaki tamamen rastgele olan bir dövmeyle beraber doğmuştur. Bir düz kare olsun, ve ya güvercin sürüsü ya da bir alıntı. O sizin cildinize yayılmış olacak ve onlarda size sahip olacaklar. 

Kadınların ebeveyenleri dövmeli bir kız almak için para ödüyorlar.

Evelyn Bale sadece okulu bitirmeye ve diğer genç kızlar gibi olmaya çalışıyordu. Ama aslında o birinin aynı dünyada onu bulmak için beklediği üzerinde saplantılıydı.

Asla ilk ve tek olan Harry Styles ile birlikte olacağını bilmiyordu.. 

Tipik bir seri katil ile.

Kimse neden Styles'ın birçok sayıda masum kişiyi öldürdüğünü bilmiyordu. Kimse onun gerçekten bir kaçık olduğunu ve kesinlikle kimse sonsuzluk dövmesi olan kızları seçtiğini de bilmiyordu.

Kimsenin onun nasıl göründüğü hakkında bir fikri yoktu. Kimsenin onun bunda ne kadar yetenekli olduğuna dair en ufak bir düşüncesi bile yoktu.Ve kimse karanlık havada Evelyn'i bulduğunda taşıdığını bilmiyordu. Ve asla gitmesine izin vermeyeceğini.

"Gözlerime bak, şeytanlıklarımı orada saklıyorum."

Redemption| TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin