1.kapitola

23 2 0
                                    

Ráno mě probudila písnička shape of you od Eda Sheerena v:5:40 já jsem se šla obléct. Vybrala jsem si černé proužkované legíny, vínové tričko z timeautu a šedou mikinu z H&Mka a šla vykonat svojí raní rutynu. Když jsem se dostala na tělák na 7:00 měli jsme opět praktikantku.
............................

Když jsem musela projít kolem osmáků snažila jsem se dívat Jen před sebe, když jsem si všimla, že vedle dveří je o stěnu opřený ON. Měl ruce založené na prsou a díval se na mě. Jmenuje se Petr a já jsem Nela. Dívala jsem se do jeho blankytně modrých, čistých očí, které jsou promě jako mlha, ve které bloudím. Z jeho očí nic nevyčetnu. Raději uhnu a ještě vidím jak se otáčí zpět. I když to byla jen jedna vteřina tak pro mě to byla věčnost. Když jsem konečně otevřela dveře vycupitala jsem po schodech a mířila si to k naší HLUČNÉ třídě.Celý den si to přehrávám.
..........
Volná hodina no KONEČNE! Zajdu si ještě za Zuzkou.....vše jsem jí pověděla a ona mi řekla TO co jsem o dní ještě nikdy nešlyšela:,,Přeji ti to Neli , opravdu, hodíte se k sobě."  Z té věty jsem byla hrozně nadšená!
.............
Když jsem přišla domů, převlékla jsem se, plácla sebou na postel a šla na wattpad- jak jinak.

Ahoj lidi doufám že se vám tahle kapitola líbila. Popravdě je to moje první načatá knížka a tak doufám, že tu necháte i nějaké hlasy😊, ale do ničeho vás nenutím. Kdyby jste chtěli nějaké obrázky napište to do komentářů.
Hezký den,
Barča😉

Deník zasněné NelčiKde žijí příběhy. Začni objevovat