Velikonoční prázdniny část 4.

18 1 1
                                    

Ráno mě někdo pokropil vodou...

,,Mami." zamulala jsem.

Mamka šla polít ještě Kubu a když jsem vycházela, zjistila jsem, že Lili se tomu vyhla, protože šla na záchod.

Já- ,, Ty jsi se tomu pokropení vyhla?? Ptala jsem se nevěřícně"

Lil- ,, Jo."

Šly jsme se nasnídat...

Teta- ,, A co třeba se převléct a učesat se, co vy na to?"

a Lil- ,, po snídani" odpověděly jsme a vrhly se na snídani.

Za chvíli přišel i Kuba, ale to už jsme šly do pokoje se převléct.

Když jsme se převlékly , se svolením jsme se vydaly na hřiště.

-,, Vezmu volejbalák, jo?

Lil- ,,Tak jo."

Za chvíli už jsme klusali ke hřišti...

Lil- ,,Zahrajeme si za se tu hru Nedotkni se země??"

Já- ,, Tak jo, můžm za tři...dva...jedna..!!"

Dále jsme jen lozili po průlezkách...

Dopoledne jsme se nenudily...

Odpoledne jsme se učily a když nás mamky pustily šly jsme na hřiště, přišly jsme a ještě jsme se tam stavily za světla po večeři....

Před spaním jsme si napsaly diktát...

Doprčic, zase to mně a ...

Aspoň že to umím....

Zbytek času jsme si četly, udělaly zápisy do deníků a šly jsme spát....

Další den ráno... Já jsem byla vzhůru už od třičtvrtě na sedm...

Četla jsem si the Mortal Instruments Město z kostí...

Najednou mamce zazvonil budík, Lili sebou cukla a probudila se, mamka budík vypla, otočila se na druhou stranu a spalá dál...

Za chvíli už jsem byla na Instagramu...

Chtěla jsem jedno video lajknout, ale omylem jsem zapnula zvuk...
Následovalo to samé co před tím. Lil sebou škubla a obě se probudily, vypla jsem zvuk, omluvila jsem se a za chvíli už zase spaly...

Ráno jsme se museli obléknout svátečně...

Lil to dost štvalo a tak uvítala to, že když nás vymrskali, a přijela teta a babička s dědou, dostali a našli jsme obrovské zajíčky (balíčky sladkostí) mohla se převoéct alespoň do džín...

Mamka nám schválně prodloužila odjezd a Lil to uvítala, protože už teď se jí po mně stýskalo...

Na nádraží nás odvez strejda, cestou jsem si nejdříve četla, ale poté jsem musela dělat češtinu, stejně to probíhalo i doma, plus matika, protože zítra mě čekají přijímačky na gympl s (r)učením omezeným..přesně takto si to vždy doplním....

Deník zasněné NelčiKde žijí příběhy. Začni objevovat