Velikonoční prázdniny část 2.

16 1 0
                                    

Ráno jsem se probudila o půl sedmé a stejně tak i sestřenka, vypla jsem pro jistotu nařízený budík a jelikož jsme si neměli o čem povídat, znovu jsem to zalomila.

Probudila mně až Lil, s tichým ,,Neli, vstávej, nebo sežere Vilma"

Zatřepala jsem víčky a otevřela své modré oči, které mám mimochodem po mamce, stejně jako úzké rty. No a.

Na peřině se proplétalo rostomilé roční kotě. Jmenuje se Vilma.
Pohladily jsme si ji, samozřejmě se to neobešlo bez drápanců a srsti na  peřině...

Když jsme se všichni nasnídaly a prostřídaly v koupelně, šly jsme si s Lil zaběhat...
Byla to docela krátká trasa i když napůl z kopce a napůl do kopce. Což způsobylo, že jsme se pořádně zadýchali...

Poté nás teta poslala dělat obrázky barvami na sklo...

Já- ,, vím, udělám déčko ovečku"

Lili- ,,Hm. Dobrý nápad." a usmála se.

Když jsme to dodělaly, přidala jsem ještě duhovou kraslici. Sice to vypadalo, že ho vykadila, ale co, nalepí se jinam.

Když jsme si před obědem zašli na hřiště, blbli jsme tam na průlezkách a jak jinak jsme se i trochu odřeli.

Když jsme doobědvali, tak si šel strejda lehnout.

A my? My jsme chtěli jít na hřiště.

,, A co to kreslení na perníky, hm?" Ptá se teta.

,,Jo!" řekly jsme si s Lil a vràtily se zpět do kuchyně.

Ubíhalo to docena rychle, dokud...
Lili- ,,Mami, na sáčku je bubliny. Nepraskne to??"

Teta- ,,Ne, neboj."

Najednou jako-by pukl sáček s polevou. Podívali jsme se na Lil( já, teta a mamka, která před hoďkou přijela)

Lili byla od nosu k hrudi od žluté, sněhové barvy.

Jako na povel jsme se začali všichni smát. Teta začala volat strejdu i Jakuba, kterýmu to bylo celkem někde...
A Lili?? Ta se šla chuděra komplet umýt.

Poté jsme dozdobily i zbytek.

Bylo kolem čtvrté hodiny.

Byly jsme docela utahaní, ale i tak jsme si četli i na wattpadu a běhali po zahradě za kočkami- Šeďule, Vilma, (ta) Ferďa, Barča a Eliška\Elza)

Když tu si nás odchytil strejda a museli jsme jít na jejich mez, kde jsme sbírali halůzky z švestek aj. stromů. Poté jsme odešli, strejda to ještě spálil a přišel o hodinu později na večeři.

Museli jsme se s Lili zasmát, když jsme si vzpoměli na naši pitomou hru na otázky a Lil mi dala třeba úkol ,, Vylez na tu švestku a šestkrát zakukej jako kukačka". I horší ji napadali...

V posteli jsme si ještě hodně povídali a potom jsem se dívala na hvězdy a v klidu a ticu upadla do říše snů.

Deník zasněné NelčiKde žijí příběhy. Začni objevovat