2.

4 1 0
                                    

Už jsem měla všechno sbaleno, protože se máme zítra stěhovat a já se nemohu dočkat. Už jsem to oznámila Suzan z gymplu, je mi tam fajn.

A navíc tam máme skvělou partu. Je to tu o mnohem lepší než na základce. Jediná opravdová kamarádka tam byla Suzan. S tou jsem si rozuměla nejvíc...

,,Nelo, běž spát!! Zítra vstáváme v pět! Stěhováci maj málo času, tak snad odvezou všechno."

,,Ano mami"

Za půl hodiny už jsem konečně usla...

PŘED STĚHOVÁNÍM

Ráno mě probudila mamka.

Vzala jsem si nachystané oblečení a šla si dát sprchu a takovou tu ranní hygienu.

Dala jsem si jen korektor, řasenku a balzám na rty. Dobalila jsem a šla pomoci mamce...

Nakonec se to obešlo i bez problémů..

Máme už vybaleno až na půlku mého pokoje..

Je obrovský a do šatny nemám pomalu co dát.

To víte, když mamka zapojí a zprovozní wifi, tak dcera už není schopná si ani vybalit kartáček...

Pamatuji si, že pan Janson žíkal, že nám štěňata s fenou donese dnes večer, takže ještě jdeme do obchodu pro misky,granule, mléko pro štěňata, projistotu. Dále jsme vzali obrovský pelech hračky a šampón pro psy.

Pan Jason říkal, že pošle svého syna, jméno neříkal, ale vím že je o rok starší, a že tu s námi bude dokud pan Janson nepřijde na návštěvu. prý také miluje psy a zvířata.

Dost by mě zajímalo jaký bude. Za hodinu má přijít.

Ještě chvíli si píší s Suzan o nejnovějších informacích a jdu pomoct mamce.

Znáte to musí tu být U-KLI-ZE-NO!!!!

,,No jo, mami." řekla jsem otráveně.

,,Crrrrrrrrrrrr" zazvonil zvonek.

Podívaly jsme se na sebe a já šla otevřít.

A ku**a.

Na prahu stál Petr.

,,Ahoj. Mám tu ta štěňata. Pomůžeš mi prosím?"

Podíval se dolů a já uviděla tři štěňata v kartonové krabici s dečkou. A fenku sdící u nohou Petra, která si mě zvědavě prohlíží.

Nahrnuly se mi slzy do očí a v krku se mi udělal obrovský bolestivý knedlík, protože jsem se dívala na nádhernou fenku a tři štěňata schoulená a spící v klubíčku na dece.

,,J-jasně"

Vzala jsem krabici se štěňaty.

Dala jsem si pozor a opatrně jsem je položila do pelíšku. Odepli jsme fenku a ta si lehla k nim.

Za chvíli jsem cítila jak mí stéká kapka slané vody po tváři až do klína. Byla to jako věčnost, když konečně k nám přišla mamka, promluvila k Petrovi.

,, Moc ti děkuji, že jsi přinesl ta štěňata a fenku."

Probudila ho i mě z kómatu a tranzu.

Šli jsme si sednout a povídali si o psech, o škole a tak. Potom nám mamka nabídla jídlo a poslala nás nahoru ať se seznámíme, jak to měla ve zvyku.

,,A jakou podíváš hudbu?"

,, Tak různě, ale nejvíce mě baví německý rep, náš rep a metal. A ty?"

Bylo slyšet v jeho hlase trochu strachu.

Nasadila jsem svůj andělský, nevinný úsměv a trochu si z něj vystřelila.

,, Já jsem obrovská fanynky Justina -
[Džastyna]
Justi-Jus-Jus-ti-n-na..."

Petr nasadil vítězoslavný úšklebek, protože mi moje slavná lež nevyšla a protože jsem se tam svíjela smíchy.

Po chvíli mi pomohl a řekl..

,, A teď mi řekni pravdu. Co teda posloucháš?"

,, Fajn. Tak různě, Taylor Swift, Dua Lipa, a někdy i metal, ale nej je TOP od AMCA a Believer, nebo Thunder od Imagine dragons." ( fakt doporučuju)

,, Jo, ta písnička TOP od AMCA je fakt pecka! Ale lhářka moc dobrá nejsi."

Zatvářil se na chvíli smutně, ale potom zvedl hlavu a začal se smát.

,, Heeej !!! To si vypiješ !"

Začala jsem ho lechtat, jak to dělám u lidí, co si země střílí.

,, P-p-přestaň!!"

Pištěl. Já se jen vítězně usmála, ale najednou, jsem pod ním ležela já a on lechtal mě.

,, P-p-prossím! P- přestaň!"

Pištěla jsem jak malá holka. Ale pak mě něco napadlo.

Posunula jsem koleno pod jeho břicho a odžďuchla jsem ho.
Využila jsem jeho nepozornosti, vzala polštář a pořádně ho praštila.

Jenže sama jsem se dost lekla,takže, když sklonil hlavu a podepřel si ji rukou, zpanikařila jsem.

,,Ježiši promiň! Moc se omlouvám. Já ne-"

Najednou mě převrátil tak, že já pod ním ležela a on měl nohy podél mých noh a rukama mi držel ruce nad hlavou.

,, Jsi krásná, když se zlobíš."
Nasadil svůj úšlebek.

Já zrudla. Popravdě musela jsem být rudá jak rajče...

Jak to asi bude dál😈😈 bude to její první pusa, nebo ne?

Vaše baruapple🍎🐕

Přeji hezké prožití podzimu. 🍁🍁🍂🍂🍃☔☔

Deník zasněné NelčiKde žijí příběhy. Začni objevovat