Je to konec?

12 1 0
                                    

Ahoj deníčku,
dlouho jsem nepsala, protože na deník nejsem zviklá. Q taky se nic nedělo kromě toho, že jsem byla nemocná. A to by byla opravdu nuda kdybych každý den psala asi něco takového: Když jsem ležela a četla si musela jsem jít vypočítat nějakě příklady. NEBO Ležm a lenošímA ještě horší!! A prot ti také řeknu to, že do podrobna ti povím jen dnešní den...

Začalo to ve Čtvrtek ráno .....

Vstala jsem tři-čtvrtě hodin před budíkem a byla za to ráda, protože si teď snažím získávat čas na jednu knihu na wattpadu, která se jmenuje Co takthle rande Evansová?! Hrozně ráda ji čtu a když ještě před spaním dočítám poslední stránky Harryho Pottera a Fénixův řád tak vzpomínám na místa kde v oné knize na wattpadu byly jeho rodiče. A když jsem dohltala pár slov a podívala jsem se na mobil měla jsem ještě osm minut čas než mi zazvoní budík. Ve čtvrtek kdy vstávám do školy později, protože ve středu máme dřív tělák tak se vždy probudím před budíkem. Ale někdy se to hodí... Poté co se odtáhnu od tabletu jdu na svých deset minut do koupelny, provést svoji raní rutinu.
Když jsem dojedla snídani, obula si boty a šustku tak jsem si nakonec vzala tablet. Noco, prostě jsem neodolala a vykročila na tranvajovou zastávku. No co takhle pozdě se mnou Petr nejezdí a nechci aby jsi myslel, že jsem závislák.

Když jsem vešla do budovy školy na chodbu, kde nás pouštějí vylkými dveřmi začala jsem opět číst a Zuzka taky.

Když nás pustí tak seběhneme dolů do šaten a poté vyběhli o dvě patra výše, zdá se to lehké, ale je to někdy fuška, když běžíte..

První hodina byla fránina a měli jsme dostat testy. To dopadne.. Říkala jsem si pořád. A také jak jsem čekala, dostala jsem za 3. No nic, opravím si to v pondělí...

Když už následovala čeština s tou nejhorší účou na škole, někteří si jako každou přestávku opisovali ůkoly.

V hodině...
,, Tak já si ty domácí úkoly vyberu když to jinak nejde!" Zvýšila na nás hlas a třídou se ozvalo souhlasně mručení....,,Yes! Dostanu jedničku z češtiny."
Opět ona - ,, Odevzdaly jste mi diktáty a DÚ takže máte i sešit na zápis!?"
- ,,Za DÚ bylo dopsat příklady k zápisu!? Ty kráso, to je taková p.... Dusila jsem to v sobě když najednou mi Jessica (džesika) poklepala na rameno, já jsem se otočila a ona mi říká: ,,Neli to ja taková piča" Ja jen důrazně přikývnu a otočím se zpět.

Když jsme odcházeli s Ráďou ze školy říkala jsem jí o tom deváťákovi...

Ráďa-,, Ten je snad horší než ten, co jsem si myslela, že myslíš!?"

- ,,A jsi si tím jistá??"

Ráďa-,, Na sto procent."

....
Až když ohlásili další stanici odhodlala jsem se...

Já- ,, A co udělal tak hnusnýho?"

Ráďa-,, Cože? Jo, ahá."

Já- ,,hmm" pokývla jsem hlavou.

A Ráďa začala...

Ráďa- ,,No, třeba jsem ho jednou viděla jak kouří před Šantovkou.... A myslím, že je to děvkař.

Když jsme se rozloučili, musela jsem na to pořád myslet.. Třeba si ho jen spletla....třeba jen si myslela, že jsem ukázala na špatnou aktovku...tohle by neudělal....SNAD A NEBO .........ANO???

JAK JSEM MOHLA VSADIT NA PRVNÍ DOJEM.......

NEJDŘÍV VYSTUDOVAT A POTÉ HLEDAT SVOJI POLOVINU!

Ahoj lidi, 544 slov. Dobrou noc a hezké počtení...
Barča :D

Deník zasněné NelčiKde žijí příběhy. Začni objevovat