0+11°

44 6 0
                                    

"Asal dengan hoseok?"

Suga menghirup coffenya.jimin duk main telefon.langsung tak pandang aku yg gojes ni.

"Woi!aku tanya ni.asal senyap?tadi beria nak cakap kat aku pasal hoseok."kataku dgn geram.aku hempok gak an dgn kerusi ni.

Suga pandang aku."nothing to say."

Jap.what?!

Eh mamat dua ekor ni.tadi kata ada hal nak cakap pasal hoseok.lepastu beria ajak aku Ponteng sekolah semata-mata nak cakap pasal hosoek.

Bila aku dah ada depan mata ni kata takda bende nak dicakapkan pasal hoseok.k ni kes saja nak ajak aku lepak ke apa.

Aku pandang dua ekor beruk ni.masing-masing buat hal sendiri.aku rase akward gila.dah takde ape nak cakap.

Jimin mula meletakkan telifonya di atas meja.dia bukan main sangat pun fon tu tapi mata tu gatal asyik tgok hani secara diam.taknak kantoi.

Suga pom apa kurangnya.kejap-kejap dia pandang hani masa hani pandang luar kawasan kafe tu.

Aku rasa mcm ada mata mata kecil dan halus pandang aku.lebih kepada tenung.

Aku pusing kepala aku and aku tgok dua ekor depan aku ni macam gelabah tgok tempat lain.

Aku mengeluh.

Aku tgok jam.

Pukul 11 lebih dah.dah dekat sejam keadaan sunyi sepi antara kami.nampaknya aku kena jugak mulakan perbualan ni.

Kalau aku balik sekolah dah sah² nanti kena tangkap yang aku ponteng.

"Erm korang..korang tak bosan ke duduk sini lelama?"soalku dengan sengihan akward.aku gosok belakang tengkuk aku.

"Aku tak bosan sebab dapat tengok muka kau."jawab suga dan jimin serentak.

Aku tergaman.what the hell?

Ni bukan buat suasana jadi ceria tapi buat suasana jadi bertambah akwad adalah.

Menyesal pulak aku tanya tadi.😌

"O-oke-y"jawabku gagap.pipi aku membahang.aku dapat tengok yang pipi and telinga suga merah.dia putih senang je nak tangkap yang dia blushing.

Jimin plk dah tutup muka dia dengan tapak tangan dia.telinga dia merah gila.

K.ni lawak.

😹😹😹

"Pftt-Wahagahaagaga."aku takleh tahan.berhambur jugak ketawa aku.takleh tahan wehy.

Suga angkat muka dia dan tgok aku.jimin pandang aku pelik.

"A-asal k-ketawa?"soal suga dengan gagap.ala blushing lagi latu.

Atotototo..omelnya.😻😻

Jimin tengok suga dan dia akhirnya ketawa jugak.first time dia tgok suga blushing lepastu berkelakuan macam mak nyah.

Comel pom ade.😻

Aku pandang jimin.jimin pandang aku.berhambur gelak ketawa kami di situ.ramai gak orang tengok kami yang macam dah tak separuh waras.

Suga mencebik.eh makin comel pulak.geram aku.ingat hoseok hani.😻😌

Dugaan.

Aku nak kencing la pulak rase.hadoi..ni lah padahnya kalau ketawa telebih.aku bangun lepas mintak diri nak gi tandas.

Aku pusing badan aku dan sorang yeoja terlanggar aku.habis basah baju aku.3 gelas air pelbagai perisa kena kat aku.jatuh terduduk aku.

Yeoja tu pandang aku tajam.dia tarik rambut aku and dia lempang muka aku.

Instagram >>Jung Hoseok<<Where stories live. Discover now