0+17

16 2 0
                                    

Babi babi babi.

Sangat lah babi.

Aku menghentak kaki aku yang kiut ni kuat.pagi pagi ni mata aku dah tercemar dengan loji yang ada depan aku.

Eee..sial pompuan menggatal dengan hoseok aku.

Ramai yeoja berkerumun di meja hoseok ada yang tergedik-gedik macam badak nak melepas ada yang tampor situ tampor dinding bila hoseok pergi puji setan tu cantik.

Aku lagi cantik keyh.*flip hair*

Aku masuk kelas selamba lalu menhenyak punggung aku kat tempat duduk aku.malas tengok tepi aku ambil buku tutup muka.

Ee..sape yang nak tengok beruk beruk bergalokkss.

Aku cuba fokuskan apa yang aku baca tapi satu habuk serta hama pom tak masuk dalam kepala otak aku.

Bising duh dengar betina cetan tu gelak macam dugong terlepas.

Cover ayu cehy depan haesok.tolonglah.

"Masyarakat perlu memelihara-"aku pandang tepi bila dengar orang gelak gedik.

"Hahahahahahaha..apa lah you ni.sakit perut aii gelak.hahah"

Ouh shitt shitt.

Aku gempal penumbuk bila geram.buku tu aku cengkam kemas.

"MASYARAKAT PERLU MEMELIHARA BABI BABI SUPAYA BABI BOLEH  MENGHAMPUSKAN POMPUAN SIALAN SERTA BERUK KERA GALOKS DI DUNIA INI!HIDUO BABI!!MAJULAH BABI UNTUK NEGARA.SEKIAN TERIMA KASIIH."

Ahh yes.lega sikit bila aku baca kuat² bergema kelas ni and betina tu macam terasa dengan kata² aku.heh.kisah pe aku.

Pompuan tu jeling aku lepastu dia sambung balik cakap dengan hoseok.aku  paling tak tahan si kuda jendul tu duk layan lagi betina beruk tu.

Aku rasa macam erghh arggh ergh aghh aerhshgahahahaga erghhhhhhh!!

Suga dan jimin datang kat aku.suga tarik kerusi lisa yang lisa memang tak datang sebab deman.

Jimin duduk atas meja selamba badak sumbu.aku pandang haesok geram.buku tu aku konyokan kat tepi helain.

"Woi aku tengok takda pom ayat masyarakat perlu memelihara babi."

Suara garau seseorang membuat aku tersentak lalu melantah.

"Woi sial dugong betina"

Ops terlepas.melatah an.biasa lah.kuat sikit je.hehehe:)

Jimin tahan suka.pompuan yang duk menggedik dengan haesok tu jeling tajam aku.fuhhyy macam leser.

"Parak kau hani.cemburu tahap babi kau.hahahah"kata jimin disertakan ketawa kecil.eyes smilenya mula timbul.

Aku hanya senyum nampak gigi.suga geleng kepala dia bila rasa mende tu tak swag langsung.

"Korang ni dah pehal mai kat haku?"soal aku bila tengok suga dan jimin ni datang kat aku.

"Alah saje.rindu wak."jimin kelipkan mata dia manja.

Aku buat muka beruk.

"Dah kau pehal suga?rindu aku gak ke?"
Aku siku lengan suga.

Suga tunjuk muka babung.ouh paham.tak swag la katakan main rindu² ni.jiwang wehy.

"Mana baekhyun?"setelah sekian lama suga senyap akhirnya mulut dia ringan juga keluar suara.dapat pahala.

Aku angkat bahu.aku rasa dia pergi bilik guru kot takpom tandas.

"NONNA!!"

Hadoi baru je sebut.panjang umur kau dik tahi je jadi pendek.:)

Instagram >>Jung Hoseok<<Where stories live. Discover now