Double update gais🐞💕ary ni birthday suga so author excited.😹aku plk yg mlebih overnya.hoho.enjoy gais.😹💞
Happy birthday min yoongi🎉🎉
Suga day❤
Swag yoongi day💕
Grandfather day😹
Suga genius jjang jjang man bbong bbong birthday.😻😹💞🐞9/3/2017(my)
🐞🐞🐞🐞
Aku menangis teresak-esak.dah pukul 3 pagi.aku tak boleh nak berhenti nangis.
Sejak aku jumpa hoseok tadi.😔
Entah kenapa aku jadi emo sangat.mata aku ni kalau boleh nak nangis je sepanjang masa.esok aku kene hadap muka si kuda hoseok tu.
Benci aku!
Aku menangis tadi sebab hati aku rasa sakit sangat sbb dia tak ingat aku siapa.lepastu dia buat aku teringatkan memori lama aku dengan dia.
Hoseok kenapa kau mudah sangat dapat lupakan aku?
Kau memang senang move on erh?
Aku nak jadi macam kau..senang move on.😭😒😔
Aku benci kau jung hoseok!aku harap esok aku takkan jumpa pom kau.
Mata aku berpeluh dengan lebih banyak lagi.mutiara putih jernih mengalir di pipiku.
Aku rasa dah banyak kali dah aku nangis harini.😌
Haih..
Ni semua salah kau lah ni hoseok.suka sangat buat aku nangis.😔😌
Huhuhu
Aku mengesat kasar air mataku menggunakan lengan bajuku.aku memejamkan mata rapat serapat yg boleh.
Aku nk tidur.😭
Akhirnya,aku boleh tidur gak.nite gais.
💕💕💕
"HANI!AKU CAKAP BANGUN BODOH!KAU PEKAK KE BODOH?!"
pekikan ommaku membuatkan aku terjaga.
Aduh..sakitnya kepala aku.pening.😌
Aku bangun lalu menuju ke arah pintu.aku memulas tombol pintu dan
Pak!
Satu penampar sampai di pipiku.aku jatuh terduduk.bibirku berdarah.
"Woi anak derhaka!asal kau payah sangat nak bangun hah?!aku lapar!kau tahu tak aku lapar!kau tgok jam sekarang!dah nak dekat pukul 8!!kau nak suruh omma kau mati kebuluran ke!?"jerit omma ku.
Omma ku menarik rambut ku kasar.
Sakit omma..sakit.
"Om-omma..appo.."kataku sambil menangis kesakitan.
"Kau tahu pom sakit!bodoh!sekarang kau tak payah nak masak kat aku!aku takde mod nak makan.ni semua sebab kau lah.gila punya anak!tak sedar diri.kenapa lah aku ada anak macam kau ni?!derhaka sepanjang masa.huh"ommaku menunjal kepalaku beberapa kali.
Aku hanya menangis teresak-esak.ommaku keluar dri bilik ku.
Aku cuba bangun.aku memegang pipiku.
YOU ARE READING
Instagram >>Jung Hoseok<<
Fanfiction+semuanya bermula dari aku, kau dan instagram+ "hati aku sakit tgok senyuman kau. bagi aku senyuman kau hanya palsu di mata aku. fakesmile. jgn harap realitinya akan berlaku." start:28/2/2017 End; / / STATUS:ON GOING_... KimHanaproduction_ @Hs...