Okey gais.ni sambungan part 14 yer.wattpad menggila.dia update separuh je.separuh lagi ko nak Tinggal mne?!ee bodo bengong lah wattpad ni.takpe.sabar sabar.senyum sentiasa.:)
Hope enjoy.
•••
.aku tahulah nama aku ni cantik kebabom.huh.😌
Baekhyun menggulingkan matanya.
"Aku tanya ni kuda bengap.name engko hoseok kan?"
What the..
Kuda bengap?
Muka aku nampak macam kuda sangat ke?bengap sangat ke?
Shitt.
"Ha'ah"jawab aku sepatah.aku nak makan ni bodoh.tak yah la kacau.nanti takde mood nak makan.
"Tahu pom bercakap.aku ingat dah bisu."
"Kepala udang bengap kau bisu."
"Btw,aku malas nak gaduh dgn kau.aku nak-"
"Kau nak ape?"
"Aku tak habis cakap lagi bangang"
"Sebangang aku pom.aku tak mcm kau takde kemaluan.wahagahagagag"
Aku kertawa terbahak-bahak.padam muka kau.huuuu puas hati aku tgok muka kau yg cemberut mcm lelabi tu.
Baekhyun..baekhyunn..
"Lantak kau lah!aku nak roti yg kau beli tu now!dasar kuda bengap!!"bentak baekhyun sambil tanganya laju mengambil roti aku.
Hell.
"Woi beli sendiri lah dugong!!"jerit aku.baekhyun jelir lidah.eee..sakit ati pulak aku.
Dia kasi roti tu kat hani.patutlah mintak macam permintak sedekah kat aku.rupanya nak bagi dekat hani.
Hani senyum dan ambil.baekhyun sengih sampai nampak senyuman petak dia.
Aku jeling.eee bodoh.suka betul buat aku sakit hati.
Cemburu saai😔.
Aku kunyah roti tu kasar.sakit hati plus cemburu.muka aku masamkan semasam masamnya.lantak arh beruk nak tegur aku kata aku muka spesies dgn dia pom.
Huh.
NGAP!
NGAP!
NGAP!
NGA-AUCHHH!!
bibir aku berdarah.sakit woiii gigit bibir sendiri.rasa nak nangis je wehy.
Dengan bibirnya lagi berdarah dengan hani yang tak layan aku dah dengan dengan dengan hikss hikss sedih siyel hidup aku.
Sabauu soek.
YOU ARE READING
Instagram >>Jung Hoseok<<
Fanfiction+semuanya bermula dari aku, kau dan instagram+ "hati aku sakit tgok senyuman kau. bagi aku senyuman kau hanya palsu di mata aku. fakesmile. jgn harap realitinya akan berlaku." start:28/2/2017 End; / / STATUS:ON GOING_... KimHanaproduction_ @Hs...