" את אוהבת אותי? " הוא שאל, גורם לשתיקה להיות חזקה יותר ברגע שהוא שואל את השאלה הזאת. השאלה הגורלית שעליה התבקשה ג'סיקה לענות במשך כל כך הרבה זמן. אבל ג'סיקה יודעת עמוק בלב את מי היא אוהבת, אך היא מסרבת להקשיב. זה קול מסוים שהיא מדחיקה את קיומו ומתנהגת כיאילו הוא לא אמיתי. אבל הוא אמיתי, והוא מפחיד אותה.
" תעני לי, ג'ס. " הוא החליק את ידו על לחייה, מנסה לגרום לה להגיד לו את האמת, ורק את האמת. הוא לא מסוגל לשמוע עוד שקרים, הוא לא רוצה להיפגע שוב.
" את מתכוונת להסביר לי מה עובר עלייך? את אוהבת אותי? "" אני.. " ג'סיקה הייתה חסרת נשימה, הוא היה כל כך קרוב אלייה, היא חשבה שהלב שלה הולך להפסיק לפעום בכל רגע. הלב שלה היה חצוי, היא אהבה אותו, מאוד, אבל היא הייתה מאוהבת במישהו אחר. מישהו שהוא לא הוא. מישהו שהוא לעולם לא יצליח להיות, כי כמוהו, בישביל ג'סי, יש רק אחד. אבל ג'סי עוד לא יודעת את זה.
" אל תשקרי לי. " המילים שלו הדהדו בראשה, איך היא אמורה לדעת אם היא משקרת, אם היא בעצמה לא יודעת? היא פוחדת, היא פוחדת לפגוע בו, ולפגוע בעצמה.
" כן. " היא אמרה, לא בטוחה בתשובה. ג'סיקה פחדה, אין לתאר כמה היא פחדה. מה תיהיה התגובה שלו? הוא יקבל את זה? או שלא?
》》》》3 חודשים מוקדם יותר 《《《《
" הארי! " ג'סיקה קפצה על גופו של הארי בהתרגשות, שמחה לראות אותו אחרי כל כך הרבה זמן. לא ייאמן, הדברים שהשניים האלה עברו ביחד לאורך השנים, ועדיין נשארים חברים הכי טובים.
" ג'ייג'! " הארי עטף את זרועותיו החמימות מסביבה, הלב שלו פעם חזק, הוא ידע את זה. הוא תמיד הרגיש שמשהו חסר לו, כשהוא יוצא לסיבוב ההופעות עם כל החברים.
" אחרי כל השנים, אתה מוכן לעזוב את שם החיבה המפגר הזה? " ג'סי צחקה, נשארת בתוך זרועותיו ונותנת לתחושת הגעגוע לעבור. החברים הבאמת קרובים, קוראים לה ג'ייג'יי, בגלל שהם היחידים שיודעים שגם השם השני שלה מתחיל באות ג'יי. החברים הטובים, מרשים לעצמה לקרוא לה ג'סי, ג'ס. אבל ג'סיקה אוהבת שם מיוחד (וטיפה מטופש) שמישהו אחד נוהג לקרוא לה בו. ג'ייג'. ורק בן אדם אחד קורא לה ככה.
(-לאלו שלא מבינים איך לבטא את השמות: ג׳ייג׳יי- כמו JayJay,JJ. ג׳ייג׳- כמו Jaje.)" זה לא הולך לקרות. " הארי צחק, מרגיש את אחיזתה החזקה של ידייה של ג'סי על גבו. " התגעגעתי אלייך, ג'ייג'. " הוא באמת התכוון למה שהוא אמר, כשהוא נמצא בסיבוב ההופעות, החברה הכי טובה שלו באמת חסרה לו.
" אני יותר, האז. " היא שחררה את החיבוק והסתכלה לתוך עיניו, על השפתיים הורודות הבשרניות שלו. הארי היה החבר הכי טוב שלה, כמעט כמו אחים. כשהוא התפרסם, היא לא יכלה לחשוב על איך החיים הולכים להיראות בלי החבר הכי טוב שלה. היא הייתה הזאת שעודדה אותו ללכת לעבור אודישן, זאת שאימנה אותו והייתה שם בישבילו ברגעים הקשים וברגעים השמחים. היא לא רצתה לשכוח את הרגעים האלה, והכי נורא, היא לא רצתה שהארי ישכח אותם.
YOU ARE READING
Secrets
Fanfiction״ ששששש, אל תספר! ״ היא לחשה ושמה את האצבע שלה על שפתיו, פולטת צחקוק קטנטן. ״ מה? ״ הוא שאל, צוחק מההתנהגות שלה כשהיא שיכורה. ״ זה סוד, אסור שהארי יידע! ״ ״ אבל אני הארי! ״