" אז.. הבנתי שאת וליאם די בודקים את השטח! " אלינור שאלה את ג'סי המובכת כשהן נכנסו לחדר השינה שלהן.
" משהו כזה.. אני מקווה שזה יעבוד, בכל זאת. הוא נראה בחור טוב. " ג'סי חייכה לעצמה והתיישבה על המיטה, מוצפת במחשבות על ליאם.
" ליאם מהמם, מבפנים ומבחוץ והוא דווקא ממש מתאים לך. אתם תיראו נהדר ביחד. " אלינור עודדה את ג'סיקה, היאלא רצתה לתת לשתיקה מביכה לשרור בחדר ככה שתמיד היה לה על מה לדבר.
" בכל מקרה, אני מחכה שהוא יסמס לי מתי הדייט הראשון שלנו. אני קצת מתרגשת. " ג'סי צחקקה יחד עם אלינור והן
המשיכו להתייעץ בעינייני בנות.באותו הזמן, ליאם היה עם הבנים וביקש מהם עצות לגבי ג'סי, הוא יודע שהיא בחורה לא כל כך רגילה, שונה מאחרות.
" ג'סי מיוחדת. " הארי אמר, מסתכל לתוך עיניו של ליאם שהתחיל להרגיש קצת לא בנוח. " חסר לך אם לא תשמור עלייה. " הוא הזהיר ונגס בתפוח שלו." ברור, ברור. אני יודע את זה, אני יודע את כל החוקים. " ליאם צחק וקרץ להארי. " היא באמת יפה לחלוטין, הארי, איך לא תקפת אותה עד עכשיו? "
" האמת שגם אני לא מבין איך, אתה כל הזמן מדבר עלייה כיאילו היא אלילה, איך אתה לא חשבת על להציע לה לצאת? " לואי שאל.
הארי תמיד חשב על מה היה קורה אם הוא וג'סי היו יוצאים יחד, אך הוא מיד היה מוחק את המחשבות האלה כי הוא חשב שזה אסור. הוא לא רצה להרוס את החברות עם ג'סי, והוא גם היה בטוח שאין לה אליו רגשות בכלל. בדיוק כמו שלו אין אלייה. " כי אני והיא כמו אחים, אנחנו משלימים אחד את השני וקרובים ממש, אבל.. לא בקטע הזה. " הוא השיב, מסתכל על לואי ואז על ליאם.
" בכל מקרה, אני שמח שלא עשית את זה. " ליאם אמר, מחייך לעצמו וחושב על ג'סי. הוא באמת באמת רצה אותה הפעם.
" מתי אתם יוצאים? " נייל שאל.
" מחר, אני בדיוק כותב לה להיות מוכנה בשבע. אני אקח אותה למסעדה היוקרתית פה בסוף הרחוב. אני מקווה שהיא תאהב את זה. " ליאם ענה, מחזיק ביד את הטלפון שלו ומסמס במהירות.
YOU ARE READING
Secrets
Fanfiction״ ששששש, אל תספר! ״ היא לחשה ושמה את האצבע שלה על שפתיו, פולטת צחקוק קטנטן. ״ מה? ״ הוא שאל, צוחק מההתנהגות שלה כשהיא שיכורה. ״ זה סוד, אסור שהארי יידע! ״ ״ אבל אני הארי! ״