״ לא היית חייב לעשות את זה. ״ ג׳סי מסרה להארי, שצפה בטלפון שלו עולה באש מרוב לייקים ותגובות.
״ לעשות מה? ״ הוא שאל בתמימות, מה ג׳סי כבר יודעת?
״לא היית חייב להעלות את התמונה שלי. ככה או ככה הם היו מתעצבנים על הקשר שלך איתי, לא? ״ היא אמרה, מניחה את ידה על ידו של הארי ולוקחת ממנו את הטלפון, היא רצתה שהוא יפסיק להתעסק בו כבר ושיתחיל להפנות קצת תשומת לב אליה.
״ לא. הם היו מתעצבנים אם היית החברה שלי. ״ המשפט הזה הדהד בראשו של הארי, והאמת, גם בשל ג׳סי.
״ בכל מקרה, תודה. זה לפחות יוריד אותם מהגב שלי. ״
״ אין על מה. מה עם ליאם? ״ הארי שאל, הוא די מסתקרן מה קורה עם השניים האלו. הוא משכנע את עצמו שזה רק מתוך ״דאגה לג׳סי״ אבל...
״ הוא כתב לי שהוא יאסוף אותי מחר בשבע. אני די מתרגשת. אתה יודע שמאז... ״ ג׳סי מלמלה, היא יודעת שהארי יכול לקרוא אותה כמו ספר פתוח, אז היא מרשה לעצמה לחסוך במילים.
״ אני יודע. ״ הוא הניח את ידו על גבה וליטף אותה ברוגע, ג׳סי הניחה את ראשה על כתפו של הארי וחיבקה אותו, חיבוק אחד ממנו, והיא כבר מרגישה יותר טוב. זה קשר של אחים, נכון?
~למחרת~
ליאם סימס לג׳סי שהוא מתחת למלון, נמצא בכניסה. ג׳סי קיבלה את ברכתה של אלינור להצלחה וירדה למטה בהתרגשות, היא הולכת לדייט עם ליאם פיין.
״ היי, ליאם. ״ היא חייכה בעוד היא תופסת את עיניו מרחוק. פניו הוארו בחיוך מתוק ברגע שזיהו את הפנים המוכרות.״ את נראית נהדר. ״ הוא החמיא לג׳סי ונישק את ידה. אפילו שג׳סי די הודאגה, היא לא כל כך אוהבת הפתעות והיא לא הייתה בטוחה בדיוק מה ליאם תכנן בישביל הדייט שלהם, אבל היא באה אופטימית, לא מתכוונת לפסול שום דבר.
היא הסמיקה למילותיו וחייכה חיוך תודה, הוא הוביל אותה לרכב שמסיע אותם אל עבר הדייט בידיעה שהם יצטרכו להתמודד ולהתעלם מהפאפארצי. ״ איך אתם עושים את זה? מתעלמים מהם ככה? ״
״ מה זאת אומרת? ״
״ לא יודעת.. הם שואלים אתכם שאלות, מנסים לדבר איתכם ואתם פשוט.. הולכים דרכם. זה קשה. לפחות בישבילי. ״ ג׳סי צחקקה, עמוק בתוככה, ג׳סי חשבה על הצד שלהם וחשבה מה היה קורה אם הם היו מתעלמים ממנה ולא מהם, איך היא הייתה מרגישה?
״ באיזה שהוא שלב פשוט מתרגלים לזה, את פשוט לא מייחסת לזה הרבה חשיבות כי זאת העבודה שלהם. אנחנו מידי פעם עונים, אבל הם נדחפים לפרטיות שלנו וזה לא תמיד מתאים. ״ הוא השיב, אך חשב פעמיים וענה לה תשובה אחרת לגמרי ממה שציפתה לשמוע ממנו. ״ אבל אני מבין מה את אומרת. אני יותר ממבין, האמת. אני זה שהיו נוהגים להתעלם ממנו, ככה שהייתי בשני הצדדים. ״
YOU ARE READING
Secrets
Fanfiction״ ששששש, אל תספר! ״ היא לחשה ושמה את האצבע שלה על שפתיו, פולטת צחקוק קטנטן. ״ מה? ״ הוא שאל, צוחק מההתנהגות שלה כשהיא שיכורה. ״ זה סוד, אסור שהארי יידע! ״ ״ אבל אני הארי! ״