Part 5

620 53 38
                                    

אלינור וג'סיקה עלו יחד עם כל הבנים לחדרים שלהם. החדרים היו קרובים, החדר של לואי והארי היה בדיוק מול החדר של אלינור וג'סי, והחדר של נייל, זאין וליאם היה ליד זה.

" אז.. את והארי. אתם יחד? אתם יוצאים? " כולם יודעים שאלינור היא התחקרנית של המדינה, אם היא לא הייתה מדגמנת, היא כנראה הייתה עיתונאית.

" לא לא, להפך. אני יודעת שאנשים מקבלים את הרושם המוטעה עלינו, אנחנו פשוט ממש קרובים אחד לשנייה. " ג'סיקה כבר נאנחת מלשמוע את השאלה הזאת, אבל היא רוצה להיות נחמדה לאלינור, שלא תחשוב שהיא מגיעלה.

" אה, בסדר. פשוט.. הוא קורא לך בייב, אתם מחזיקים ידיים.. זה נראה כיאילו קורה שם משהו, שאתם מרגישים אחד אל השני משהו. אבל אולי אני סתם מדמיינת. " היא חייכה וטפחה לעצמה על הראש, " בכל מקרה, את יכולה לדבר איתי על הכל, תמיד. אני יודעת שאת רק בתחילת הדרך שלך, אז שתדעי שאם את צריכה מישהי לדבר איתה, בכל עניין, אופנה, פרסום, בנים. אני כאן. " אלינור הייתה נחמדה מהמצופה וג'סיקה הייתה קצת מופתעת מזה, אבל היא שמחה. יש לה עוד חברה לאוסף.

" תודה! כנ"ל גם לגבייך. " הן חיבקו אחת את השנייה חזק ושמחו שסוף סוף יש מישהי לדבר איתה על הדברים האלו. כי עם כל הכבוד, עם הארי ג'סיקה לא יכלה לדבר על המחזור שלה.

▪▪▪

הזמן לקום, ג'ס. יש לך עבודה היום. " אלינור העירה את ג'סי בזמן שהיא מצחצחת שיניים. הבנות שמעו כמה דפיקות על הדלת, ג'סי בדיוק אספה את שיערה לקוקו גבוה אך מרושל שנראה טוב עלייה כשהיא פתחה את הדלת.

" בוקר טוב, ג'ייג'. באנו לשאול אם יש לכם משחת שיניים, די שכחנו את שלנו. " הארי עמד מולה, מותש מעייפות. היא הסתכלה עליו בחיוך מיואש, היא ידעה שהוא היה צריך לתת לה לעזור לו לארוז, אבל כמובן שהארי יתעקש ויגיד שזה בסדר ושהוא יכול לבד.

" אמרתי לך. " היא חייכה והלכה לאבטיה של חדרה, מוציאה את משחת השיניים שהיא הביאה ומושיטה אותה להארי.
" יש לכם ראיון בעוד שלוש שעות. כולכם בחדר תשע שלוש ארבע בשעה אחת עשרה בבוקר, ותיזהרו לאחר! " היא טרקה להארי את הדלת בפנים, הוא קפץ ולא הבין מאיפה זה הגיע פתאום, הוא מיד הלך מפוחד להודיע לחברים.

" יו גו גירל! אל תוותרי לחארות האלה. " אלינור צחקה וטפחה על שכמה של ג'סיקה המרוצה. " חבורת האידיוטים האלה לא מגיעים בזמן אפילו לארוחת הבוקר. "

" אל תדאגי, אליי, הם לא יאחרו. " ג'סי דיברה בגאווה והסתכלה במראה. היא גם צריכה להתחיל להתארגן. ג'סיקה לא אוהבת איפור יום יומי, היא אוהבת את הטבעיות. היא פשוט ממש אוהבת לאפר אנשים אחרים, היא חושבת שהאיפור גורם לה להיראות זקנה. אבל למרות הכל, ג'סי עדיין מתאפרת אפילו טיפה כדי להרגיש קצת יותר טוב.

SecretsWhere stories live. Discover now