Part 3

707 47 9
                                    

" נו? חשבת על זה? תבואי! יהיה לנו כיף! " הארי קפץ ברגע שראה את ג'סיקה מחוץ לביתו, הם מתכוונים ללכת לשבת לאכול יחד איפה שהוא, אתמול הארי ראה את המשפחה שלו שבדיוק חזרה מחופשה ועכשיו הוא רוצה לבלות עוד קצת זמן עם החברה הכי טובה שלו שאליה הוא כל כך התגעגע.

" האז... אני לא יודעת. " היא נאנחה, הוא יצא יחד איתה ותפס את ידה. " אל תגרמי לי להתחנן. " הוא צחק והסתכל עלייה בפרצוף מבקש, הוא יודע שהיא פשוט לא עומדת בפאפי פייס שלו.

" בסדר, בסדר! " ג'סיקה התעצבנה ונאנחה אחורה, משחררת את ידה משל הארי כשהוא קופץ מאושר. הוא לא יכל לתאר כמה הוא היה מאושר באותו הרגע, וגם היא הייתה די מאושרת, היא שמחה לראות איך הארי כל כך מתלהב כשהוא מבין שהיא בעצם הולכת לבוא איתו. עכשיו נשאר רק לדבר עם המנהלים.

" יש! " הוא חיבק את ג'סיקה וסובב אותה באוויר, מדביק לה נשיקה חמודה על הלחי. " אני צריך שתשלחי לי את העבודות הכי טובות שלך, אני אצטרך לשלוח אותם למנהלים שלי ולבקש אישור שתבואי. אם הם באמת יאהבו מה שעשית שם.. רוב הסיכויים שהם יעבירו את זה הלאה. "

" אל תגרום לי לפתח ציפיות. " היא חייכה, מרגישה את ההתרגשות מטפסת לה בכל הגוף, מעלה ומטה. היא התפללה שבמקום לעבוד במאפייה, היא באמת תוכל לעשות מה שהיא אוהבת.

" הכל הולך להסתדר, בייב. " הארי אהב לקרוא לה בשמות חיבה, אפילו שזה גרם לאנשים להסתכל מהצד ולחשוב שהם זוג. הם יודעים מה הם, הם בסדר עם זה.

למחרת, בשורה משמחת דפקה על דלת ביתה של ג׳סי.
" ג'ייג'!!!!! " הארי דפק על דלת ביתה של ג'סיקה בחוזקה, מה שגרם לה לקפוץ בבהלה וליפול מהכיסא.

" אאוץ'.. " היא מלמלה וקמה לכיוון הדלת. " מה אתה עושה כאן? חשבתי שאתה עוזב רק מחר. " ג'סיקה הרגישה את הכאב שורף לה את הרגל ורק רצתה לתת מכות להארי שעמד בדלת כיאילו הוא עומד להתפוצץ מרוב אושר.

" לא רק אני עוזב, אז כדאי שתתחילי לארוז כי את באה איתי! " הוא תפס את גופה והרים אותה באוויר כשהוא מחבק אותה חזק ככל האפשר. שניהם היו פשוט מאושרים באותו הרגע.
" ברצינות?! " ג'סיקה השתגעה, הלב שלה דפק כל כל מהר. היא הייתה פשוט אסירת תודה להארי.

" הם אהבו מה שהם ראו. הם הולכים לדאוג שהכי טובים בתחום ייראו את העבודות שלך והם רוצים אותך בתור הסטייליסטית שלנו עכשיו! " הוא נשק ללחייה של החברה הכי טובה שלו שעמדה מולו באושר, הוא היה בעננים. האנרגיה שהייתה בגופו הייתה לא אמיתית, וכל המתרחש גרם לג'סיקה לרצות לצרוח באושר.

" אני לא מאמינה.. אני לא מאמינה שזה קורה! " הם התרגשו ביחד וקפצו לאורך דירתה עד שהם נופלים יחד על הספה.
" לא ניצטרך להיפרד שוב. אני הולכת להלביש אותך ולאפר אותך ולסדר לך את השיער. " ג'סיקה צחקה כשהיא משפשפת את ידה בשיערו.

SecretsWhere stories live. Discover now