" ליאם? אתה מתכוון לדבר? " הארי שאל, משלב את ידיו ומסתכל על ליאם שלא נותר לו לעשות דבר אחר חוץ מלשתוק.
" מישהו מוכן להסביר לי מה עובר על כולכם? מה יש לכם? " כל החברים הסתכלו אחד על השני, מעדיפים לא לדבר. זה בין ליאם והארי, הם לא צריכים להתערב, נכון?" בוא נדבר, הארי. " ליאם נעמד במקומו ודיבר אליו בגובה העיניים, מסמן לו שהגיע הזמן לצאת. הארי יצא מאוד מבולבל, אך נחוש להבין מה קורה לכולם.
" אני מקשיב. " הארי שילב את ידיו, לא יכול לחכות לקבל כבר את התשובה שלו.
" רציתי.. אה... רציתי לשאול- רציתי לדעת אם זה.. " ליאם לא הפסיק לגמגם, הוא מאוד התבייש לדבר על זה משום מה, אפילו שהארי קרוב אליו.
" ליאם, פשוט תגיד את זה. " הארי גיחך, הוא חשב שליאם מתלוצץ איתו.
" תראה, בינך ובין ג'סי לא קורה כלום, נכון? " ליאם שאל בזמן שהארי הסתכל עליו במבט מבולבל, שותק. " מה שאני מנסה לשאול זה אם יפריע לך אם אני אציע לה לצאת. " ליאם נאנח, אין דבר שהוא רוצה יותר מלשמוע את הארי אומר שאין לו כלום אלייה ברגעים אלו.
" אה, זה? " הארי הרים את גבותיו, " איך כבר החלטת ש.. "
" לא החלטתי. היא פשוט מוצאת חן בעיניי. " ליאם ענה בפשטות, " זה מפריע לך? "
" לא, לא. בכלל לא. הגיע הזמן שהיא תצא עם מישהו, מאז ג'- לא משנה. לך על זה. " הארי בתוך תוכו.. לא אהב את הרעיון. הוא לא היה בטוח למה, אבל הוא העדיף לחשוב שזאת סתם הרגשה רעה מרוב דאגה לג'סי. הוא טפח על שכמו של ליאם המחוייך והם חזרו יחד לכל החברים. לואי ישב על הכיסא לבוש ומדוגם בין ידייה של ג'סי שמאפרת אותו, השאר סתם ישבו ודיברו.
בסופו של דבר, אחריי כמה שינויים ועבודות נוספות, הבנים נראו מדהים.
♢♢♢
" אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה שלך. " שאנל, אחת הנשים שאחראיות שם בערך על.. הכל, מסרה לג'סי שניסתה להסתיר את ההתרגשות שלה.
YOU ARE READING
Secrets
Fanfiction״ ששששש, אל תספר! ״ היא לחשה ושמה את האצבע שלה על שפתיו, פולטת צחקוק קטנטן. ״ מה? ״ הוא שאל, צוחק מההתנהגות שלה כשהיא שיכורה. ״ זה סוד, אסור שהארי יידע! ״ ״ אבל אני הארי! ״