> 1 <

338 29 20
                                    

"Eun Ha hatırlıyor musun bir kez daha bara gitmiştik?" dedim "Evet hatırlıyorum." dedi "Eee daha ne o zaman" dedim.
><><><><><><

Flashback

"Gerçekten sizden korkulur beni buraya getirdiniz ya way arkadaş." Dedim "Canım benim ne olcak biraz eğlenicez işte." Dedi Sowon "Tamam neyse o zaman tadını çıkaralım." Dedim "Peki içecekleri kim getiricek?" Dedi Jhope hepimiz aynı anda 'Taş, kağıt, makas.' Dedik sonuç Eun Ha kaybetti sjsjsj "Ya benana benana sürekli ben gidiyorum oraya buraya." Dedi omuzlarını silkerek "Mızıkçılık yok Eun Ha hadi marş marş." Dedi Jimin homurdanarak içecekleri almaya gitti ben de nedenini bilmediğim bir şekilde peşinden gittim Eun Ha barmen e içecekleri söylicekken barmen Eun Ha yı baştan aşağı süzdü ve "Üzgünüm burda süt satmıyoruz tatlı şey, az ilerde market var ordan alabilirsin bide biz buraya 15 yaşından küçükleri almıyoruz nasıl girdin içeri ?" Dedi üfff adamım bunu demicektin. Eun Ha bunu duyar duymaz adamın üstüme atladı saçlarını çekiştirmeye başladı ben mi? Ben ise "KAVGA VAARR!! HADİ EUN HA HADİ EUN HA HADİİ!! TAM ZAMANI TAM ZAMANI ŞİMDİ!!" Diye tezahürat yapıyordum çünkü ben.

Benim tezahüratlarımı duyan Jimin koşarak geldi diğerleride öyle Jimin "NE OLUYO LAN?!?" Diyerek Eun Ha yı barmen in üzerinden kaldırdı o sırada Jhope "LAN KORUMALAR GELİYOR!!" Diye bağırdı "HASS!!" Küfür edicekken durdum ağzım bozuldu iyice Jungkook un "KAÇIINN!!" Diye bağırmasıyla herkes çiftler halinde kaçmaya başladı Jhope elimden tuttu ardından topuklarımızı götlerimize vura vura kaçtık.

Nefesim tükenince "Yeter Jhope (nefes alıp veriyor) nefesim bitti..." Dedim öh oneydi gız Jhope "Tamam gel otur şöyle." Diyerek yoldaki banklardan birini gösterdi Jhope "Su alıyım mı şuradan?" Diye sordu "Ben alırım sen otur." Dedim oturduğum banktan kalkıp hani şu yol üzerinde olan küçük yuvarlak büfeler varya oraya doğru gittim büfeci ye "İki şu lütfen." Dedim suları aldım Jhope a doğru giderken bana doğru koşan iki kişi gördüm dikkatlice baktım onlar Yuju yla Jungkook tu el ele bana doğru koşuyorlardı.

"GELİYORLAAR KAÇIIN !!" Diye bağırdı Yuju ve uzaklaştılar ben hemen Jhope un yanına koşarak "JHOPE KAÇ GELİYORLARMIŞ!!." Dedim Jhope yerinden fırlayıp koşmaya başladı ben durdum hayvanat bak sen beni bıraktı kaçıyor arkamdan gelen "DURUN !!" Sesiyle arkama baktım korumaları görmemle sessizce "Si****." Demem bir oldu tekrardan koşmaya başladım.

Sıçıyim böyle işe kim koydu bu taşı buraya, koşarken taşa takıldım düştüm ve bileğim çok acıyor "JHOOOPEE~ " Diye bağırdım Jhope durup arkasını döndü beni görünce hızla yanıma geldi "İyi misin?" Dedi "Ordan bakınca iyi mi gözüküyorum sence?" Dedim "Tamam şimdi adamlar geliyor senin ayağın burkuldu ve adamlar bizi yakalarlarsa keserler-" dedi lafını bölerek "Yani?" Diye sordum Jhope "Yanisi sırtıma atla." Dedi ben şaşırdım ama yapılacak bir şey yok mecbur binicem.

Jhope beni sırtına aldı ben arkamıza baktım adamlar geliyordu "Jhope." Dedim Jhope "Efendim?" Dedi "GELİYORLAAR!!" Diye bağırdım Jhope koşmaya başladı "Maşşallah sen ne güzel koşarsın üstelik beni de taşıyorsun kaslara bak kaslara." Diyerek koluna vuruyordum Jhope "Sinb biraz daha konuşursan seni burda bırakırım sus." Dedi ben Jhope u hiç takmadan devam ettim "Deh dıgıdık dıgıdık kim tutar seni Horseok." Dedim Jhope "Sensin at!" Dedi sinirli bir şekilde.

Arkama baktığımda adamlar yavaşlamaya başlamışlardır diye düşündüm ama aksine hızlandılar ya da biz mi yavaşladık? Adamlar yaklaşıyorlardı "Jhope yaklaşıyorlar hızlan." Dedim Jhope "Sırtımda sen varken nasıl hızlanabilirim mantık lütfen sen kaç kilosun?" Dedi "45 kiloyum gayet zayıfım hıh." Dedim "Ufalda cebime gir Sinb." Dedi "Tamam yani şimdi aramızda 4 kilonun lafı mı olur Horseokcum." Dedim "Ben at değilim dedim sana!" Dedi sinirle "Jhope biraz daha yavaş gidersen adam götüme dokunacak hızlı ol!" Dedim cidden çok yaklaştılar.

...

Sonunda adamlardan kurtulduk o neydi bir an vazgecmicekler sandım şu anda eve sonuncu gelen kişileriz "kız siz nerde kaldınız yakalandınız sandım." Dedi Umji Jhope lafa atlayıp "Yok yakalanmadık sadece sırtımda bir ayı taşıyordum o yüzden yavaşdık." Dedi "Enişte ciddi misin ayıyı nerden buldun?" Dedi saf Yuju "Sinb varya ayıya ne gerek var." Dedi Jhope "Sensin ayı bana diyene bak hızlı koşamıyorum demiyorda bana ayı diyor." Dedim "Tamam neyse Eun Ha sana bar yasaklandı daha bara gitmiyorsun biz de öyle." Dedi Sowon Eun Ha "Benana benana önce o adam başlattı bana çocuk dedi burda süt satmıyoruz dedi benana."

"Tamam daha konuşmayalım çok yorgun ve sinirliyim hayatımda hiç bu kadar koşmadıydım şu anda herkes dairesine çekilsin duş alın hazırlanın ortak katta buluşuruz şimdi defolun!" Dedi Sowon herkes Umji ve ben hariç anında Sowon la Umji nin dairesini boşalttı Sowon bana bakıp "Sen ne duruyorsun burda defol!" Dedi bana dedi defol dedi aç girl "Ben herkes miyim Sowon öyle ossun işte gidiyorum bir şey demeden -" Sowon şarkımı bölüp "Hızlı ol!" Dedi "Peki Sowon gidiyorum ama dönüşüm möhteşem olucak." Dedim ve topallaya topallaya gittim neden çünkü bileğim buruk.

"Yerin çekim kuvveti ben geldiiim." Diye bağırdım kapıdan içeri girerken geldiğim yerde Yerin le benim dairem "Hoşgeldin sinbrella duşa giriyorum hazırla giysilerini benden sonra sen girersin." Dedi Yerin "Yok saol Yerin ben girmem sen gir ben banyo yapcam." Dedim Yerin "Pis fesat." Diyip kapıyı kitledi Ben de elime telefonumu alıp koltuğa oturdum.

Whatsapp a girip grubu açtım.
- Hey gencolar ne yapıyonuz - yazdım.

Yimehçi inişte "Yemek yiyecem birazdan"
Aç girl "SAKIN YEME!! "
Yimehçi inişte "Neden?"
Aç girl "ORTAK DAİREDE BULUŞURUZ DİYE BOŞA MI DEDİK YEMEK YAPICAZ HEP BERABER YİCEZ!!"
Bugün enişte yarın işte "Niye büyük harflerle yazıyorsun Sowon?"
Aç girl "ÇÜNKÜ HÂLÂ SİNİRLİYİM!!"
Ergenus "Suga yı bugün enişte yarın işte diye kim kaydetti?!"
Bugün enişte yarın işte "Kıskandın mı?"
Ergenus "Sen sus kim kaydetti dedim!!"
Venüs "Sinbrella kaydetti."
Bücür "Sinbrella bittin sen asdfghjkl"
Sinbrella "Sen susup gezegenine gitsene uzaylı!! Sen de gidip biraz boy atsana bücür!!"
Kaslı jojuk "Sinb sen Suga ya mı yürüyon?"
At "Ne kim kime yürüyor?!"
İsyanı dinmeyen kız "Benim en sevdiğim ayakkabılarımı onun için bir kızın yüzünü morarttığım en değerli eşyamı kim aldı!!"

'Bücür' çevrimdışı.
'İsyanı dinmeyen kız' çevrimdışı.

Kaslı jojuk "Asdfghjkl Bücürün işi bitti"
Ergenus "Sinbrellanın da öyle! Ben ve oklavam yanına gelmekten hiç üşenmeyiz Sinb aç kapıyı!!"

'Ergenus' çevrimdışı.
'Sinbrella' çevrimdışı.

Saklan saklan Sinb nereye saklanabilirim vallaha bu Umji seni gebertir elindeki oklavayla totona vura vura mahveder...

Umarım beğenmişsinizdir. Bu arada baştan söyliyim sadece hafta sonları bölüm atabilirim okul nedeniyle sadece hafta sonları sosyal olabiliyorum. Hepinizi öptüm kendinize iyi bakın :-) :-)

Biz Mi ? (Yakında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin