~ 3 ~

159 29 29
                                    

İyi okumalar sondaki açıklamayı okumadan geçmeyin lütfen.

Sabah üstümde bir ağırlıkla uyandım kıpırdayamadım yerimden o ney lan üstüme ayı mı çöktü "Oha oha oha ölüyoom unni yardım ett ğaa azrail çöktü üstüme unniğiğiğii !!" Diye bağırdım zar zor döndüm ve üstümdeki ağırlığın Jhope olduğunu gördüm bir güçle Jhope u üstümden ittim yere yapıştı "Ahh götüüm !! Ne oluyor ya ?!" Dedi götünü ovarken "Ayı üstüme çökmüşsün ölüyordum." Dedim Jhope yatağa oturdu telefonumu elime alıp gelen mesajlara baktım Bambam mesaj atmıştı "Mesaj var mı??" Dedi Jhope "Evet var." Dedim "Kimden??" Dedi "Bizimkilerden bide Bambam dan." Dedim telefonu elimden alıp mesajlara girdi "Ya !! Versene telefonumu." , "Bakalım Bambam ne demiş." , "Sen niye beni takmıyorsun?? Ver telefonumu." , "Hayır." Dedi Bambam dan gelen mesajı açtı sesli bir şekilde okudu " 'Güzellik bugün boşsan okuldan sonra gezelim.' Oldu canım başka bir şey?? Yok öyle yama." Dedi benim ağzımdan yazarken sesli söyledi "Kusura bakma bugün Jhope a sözüm var okuldan sonra beraber gezicez." Yazdı "Kim demiş senle gezicem banena Bambam la gezicem hıh." Dedim.

Odaya yerin geldi Jhope u görünce "Senin burda ne işin var sapık? Ne ara geldin buraya??" Dedi Jhope güldü "Dünden beri burdaydım." Dedi, Yerin"Neyse hadi giyinin formalarınızı yemek yiyip okula gidicez." Dedi, Jhope kendi dairesine gitti ben de hazırlanıp ortak daireye çıktım üff çok yorgunum ya hiç okula gitmek istemiyorum.

Kahvaltımızı yapıp evden çıktık 30 dakikanın ardından okula geldik sıraya geçtik bu nedir ya altı üstü 'günaydın çocuklar, iyi dersler çocuklar.' Diyorlar sınıfa giriyoruz yani bunun için bence sıra yapmamalılar yanlış mıyım? Değilim geçip sıralarımıza oturduk Bambam yanıma geldi yanağımdan makas aldı "Günaydın." Dedi Jhope sınıfa girer girmez yanımıza geldi götüyle vurarak sıraya oturdu sonuç ben yana kaydım Bambam yerde "Ahh götüüm ayı yavaş olsana!" Dedi yerden kalktı "Hayvan mısın Jhope? Benim de götüm acıdı." Dedim Jhope "Gitsene sen Bambam git git!" Dedi eliyle kış kış yaptı Bambam sinirle gitti Jhope a baktığımda sırıtıyordu pis işte ne beklersin "Tamam şimdi sanada kış kış." Dedim ve Jhope un yaptığı gibi elimle kış kış yapıp yanımdan yolladım.

Iyy ders matematik hiç sevmem kim severki zaten, niye böyle bir ders var? Hayır anlasak iyi anlamıyoruzda. Hocanın sınıfa girmesiyle düşüncelerimden sıyrılıp selam verdim. Yaklaşık 10 dakika geçti hoca "Evet çocuklar ödevlerinizi verin." Dedi takmadım herkes sırayla ödevini verdi "Sinb kızım burda mısın?" Diyen hocaya baktım "Evet hocam burdayım dersin başında yonklamada da söyledim." Dedim hoca "Ee o zaman evladım versene." Dedi tövbee sapık hoca buda iyice Jungkook la Jimin e benziyir "Olmaz hocam." Dedim "Neden evladım ver işte." Dedi "Hocam cidden olmaz valla ayıp." Dedim "Nesi ayıp evladım altı üstü vericeksin." Bak hâlâ ısrar ediyir "Hocam evlenmeden olmaz veremem." , "Evladım fesat mısın ödevini vericeksin tövbe tövbe ya." Dedi ellerini havaya kaldırıp sabır dilercesine, sınıfa baktığımda herkes anırarak gülüyordu.

Iyy şimdide fizik dersi var sınıfa hoca girince tüm herkes susup selam verdik. 5 dakika sonra "Evet çocuklar sayfa 62 yi açın konumuz sürtünme kuvveti." Tövbe tövbe bu neydir ben bugün ne çektim ya en tehlikeli sayfada en tehlikeli konu yani olmaz ki bu kadar hoca tekrar konuşup "Evet çocuklar sürtünme kuvveti nedir? Kim açıklicak?" Arkamda oturan Jimin le Eun Ha kıkırdamaya başladı Jimin kısık sesle Eun Ha ya "Eve gidince sana uygulicam." Dedi harbi sapık la bunlar önümde oturan Jungkook da Yuju ya "İstersen sana uygulayabilirim." Dedi hıı pis sapıklar Jhope tam konuşucakken "Sakın tek kelime etme." Dedim suratını asıp sıraya yattı. Sıraya gelen saçlarımla oynamaya başladı ben ise eline vuruyordum.

Üff bu ne bitmek bilmez gündü yaa çok yorulduum "Hobiee ben çok yorulduum~." Dedim şu anda eve doğru yürüyoruz dudaklarımı büktüm "Sen çok mu yorulduun~." Dedi çocuk misali başımı salladım 'evet' anlamında "Tamam o zaman seni taşıyım." Dedi beni kucağına aldı "Yaa hobiee ne yapıyorsun indir beni rezil olduk." Dedim "Sus benim koca bebeğim yorulmuş dahada yorar mıyım? Yormam." Dedi yerim yaa bir tanesin hobie. Ne kadar rahat bir kucağı var bide çok nazik tutuyor sanki uçuyorum başımı Jhope un boyun girintisine yasladım o müthiş kokusunu içime çektim çok huzurlu "Rahat mı?" Diyen Jhope a sadece başımı 'evet' anlamında sallıyarak cevap verdim sonrada gözlerimi kapattım ve bu huzurlu kollarda kendimi uykuya bıraktım.

Arkadaşlar belki hafta sonu bölüm atamam diye bugün atıyorum ve cidden 5 oy gelmezse bir sonraki bölümü final yapıcam DIŞLANMIŞ : Jung Hosek ken daha çok okunup oy alıyordu kitabım. 5 oy geldiğinde bölüm atamicak durumdaysam bile bölüm hazırda 5 oy geldiği an atıcam tabii yorumuda unutmayalım.

Oy:5

Yorum:5

Biz Mi ? (Yakında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin