Δεν το περίμενε αυτό. Ούτε εγώ να πω την αλήθεια. Μπορούσα να νιώσω την ένταση στα μπράτσα μου όπου με κρατούσε. Εγώ έκλεισα να τα μάτια από το πρώτο δευτερόλεπτο αλλά εκείνος είχε μείνει για κάνα δυο λεπτά. Η πίεση στα χέρια μου φεύγει και νιώθω τα χέρια του να κουνιούνται, το ένα στο γοφό κου και το άλλο στην μέση μου με αποτέλεσμα να με τραβάει πιο κοντά του και να βαθαίνει το φιλί. Τα χείλια μας κουνιούνται γρήγορα, με πόθο, λες και ήταν το μόνο πράγμα που θα μας κρατούσε ζωντανούς. Βάζω και εγώ τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τον τραβάω από τον σβέρκο πιο κοντά μου, λες και δεν είμαστε αρκετά κοντά ήδη. Με πιάνει από τον πισινο και με σηκώνει και εγώ βάζω τα πόδια μου γύρω του και με ξανακολλαει στην πόρτα. Το φιλί μετατρέπεται σε γλωσσόφιλο καθώς και μου δάγκωσε το κάτω χείλος, ζητώντας άδεια για να εισχωρήσεις ή γλώσσα του στο στόμα μου. Περάσαμε αρκετά λεπτά έτσι, αναπνεοντας βαριά ο ένας πάνω στον άλλο. Μέχρι που μου ήρθε να κάνω φονικό!
-Παιδια εγώ πάω στην λαϊκή να ψωνίσω 2-3 πράγματα και έρχομαι! Η φωνή της Μαρίνας ακούστηκε και σκέφτηκα το πόσο γκαντεμω πρέπει να είμαι!
Τότε ο Σέβας τράβηξε το κεφάλι του και με κοίταζε στα μάτια και εγώ στα δικά του. Χωρίς να πάρει το βλέμμα του από πάνω μου είπε...
-Εντάξει μαμά! Τα λέμε σε κάνα τρίωρο! Και έπαιρνε βαθιές ανάσες. Εγώ ήμουν ακόμα στον αέρα και έτσι και με άφηνε θα έπεφτα κάτω, τα γόνατα μου δεν με αντέχουν!
-Μμ, που μας ξέρεις και τι ώρα θα γυρίσω! Αντε γεια!!! είπε και με αυτό ακούσαμε την εξώπορτα να κοπανάει, που αυτό σημαίνει πως η θεία Μαρίνα είχε φύγει πια. Ο θείος Γιώργος ήταν ακόμα δουλειά, που αυτό σημαίνει πως είμαστε ολομόναχοι στο σπίτι.
Επιτέθηκε πάλι στα χείλη μου και μετακίνησε τα χέρια του στην μέση μου, τυλίγοντάς τα γύρω μου. Αναστέναξα λίγο γιατί με κρατούσε πολύ σφικτά. Τα χείλη του έφυγαν από τα δικά μου και πήγαν στο πιγούνι μου, και μετά πιο κάτω, και πιο κάτω, μέχρι που έφτασε στον λαιμό μου και τον ρούφηξε λίγο.
'Γαμωτο τα αφήσει πιπιλιά, Αντε τώρα να το κρύψω με make-up' σκέφτηκα αλλά το ευχαριστήθηκα. Με πήγε προς το κρεβάτι του και με άφησε κάτι ελαφρά, χωρίς να χωρίσει το φιλί, και ήρθε από πάνω μου. Με μια γρήγορη κίνηση τον γύρισα και πήγα εγώ από πάνω του, συνεχίζοντας το φιλί. Ξαφνικά σηκώθηκα, πολύ γρήγορα, παραπολυ γρήγορα, όχι πριν από λίγο θα τον θεωρούσα μόνο κολλητό μου όχι ερωτικό ενδιαφέρον, τι λέω και εγώ; ερωτικό ενδιαφέρον;
-Τα λέμε! Είπα γρήγορα και άνοιξα την πόρτα και έφυγα γρήγορα.
Σκατα τα έκανες ηλίθια, αν δεν τον είχες φιλήσει! Αλλά δεν φταίω εγώ! Αυτός είπε ότι του αρέσω. Σκατα!
Έφτασα σπίτι μου και κλείδωσα, αν έρθει να μην μπορεί να μπει με το 2ο κλειδί. Μπήκα στο δωμάτιο μου και αναλύσω στιγμή προς στιγμή. Μαργαρίτες παιχνίδια δεν ξέρω και εγώ τι άλλο, μ'αρέσει δεν μ'αρέσει μ'αρέσει δεν μ'αρέσει. ΚΑΤ! της τηλεφώνησα.
-Τι; Δεν μπορείς λίγη ώρα χωρίς την κολλητή σου; λέει ειρωνικά
-Φίλησα τον Σέβα!! Είπα γρήγορα χωρίς ανασα
-Τι έκανες λέει; μου είπε κάπως αγχωμένη
-Με φίλησε και αυτός! Είπα και έκανα έναν ήχο κλάματος
-Τι; Παιδιά μια μέρα έλειψα όχι έναν αιώνα! Πως;;
-Ειχε νεύρα τον ρώτησα τι συμβαίνει και καταλήξαμε να μου λέει πως του αρέσω και εμένα να τον φιλάω!
-Και; πως ήταν;
-Τι πως ήταν μωρή; Φιλήθηκα με τον κολλητό μου! Μας!
-Λεπτομεριες! Σου άρεσε;! Το φιλί εννοώ!
-Οχι! Ίσως... Ναι, είπα και ξεφυσιξα, δεν υπάρχει αυτό που ζω!
-Ιιιιιιι!!! Τέλεια!! Λέει η τρελή, τι τέλεια μωρή παρδάλω; εδώ πεθαίνω και εσύ χαίρεσαι; WTF!
-Πας καλά παιδάκι μου; Δεν είναι σωστό!
-Ο έρωτας δεν είναι ποτέ σωστός, λέει ποιηματικα
-Ποιος έρωτας; τι λες; δεν είμαι ερωτευμένη μαζί του!
-Αχα... Πάντως είχες και παλιότερα crush σε αυτόν, Πίος ξέρει, μπορεί να ανθίσει σε μια τέλεια σχέση!
KAMU SEDANG MEMBACA
Κολλητός;
Cerita Pendek-Νομιζω πως μου αρέσει κάποια άλλα δεν θα έπρεπε και τσιτωνομαι κάθε φορά που την σκέφτομαι και προσπαθώ να μην της το δείξω γιατί θα ήταν λάθος. Μου λέει όλα αυτά μονομιάς και εγώ λίγο χαίρομαι αλλά λίγο στεναχωριέμαι, δεν ξέρω γιατί, έχω αυτό το δ...