#0 Nienawidzę pożegnań

6.2K 275 18
                                    

- Wzięłaś wszystko? Ładowarkę, portfel, dowód...

- Tak, sprawdzałam kilka razy. Mam wszystko, mamo. - nadopiekuńcza, jak zwykle - Zadzwonię jak tylko wyląduję.

- Trzymam Cię za słowo. - Łza spłynęła jej po zaczerwienionym od mrozu policzku - Będziemy za Tobą tęsknić, skarbie.

Jak ja nienawidziłam zostawiać ich samych w domu. Pięć dni to już była dla mnie męka, a co dopiero rok. Brat i tata stali obok, równie przybici. Starałam się ich pocieszyć i przy okazji dodać sobie trochę otuchy. W końcu dla mnie będzie to nie lada wyzwanie... Nie jestem stworzona do takich wyjazdów, wolę nigdzie się nie pchać, zostać w domu i zaszyć się w pokoju, ale te warsztaty to dla mnie wielka szansa. Nie mogłabym jej przegapić.

- No to co... W drogę. - Ucałowałam i przytuliłam całą trójkę najmocniej jak tylko mogłam.

To był mój pierwszy lot samolotem. Panicznie się bałam, ale jakoś dałam radę przeżyć start. Obok mnie siedział jakiś facet po dwudziestce, który czytał magazyny o polityce. Ludzie chyba na prawdę nie mają co robić... Założyłam słuchawki i oddałam się muzyce. BTS - Save Me. To coś, co potrafiło mnie uspokoić. Teraz tylko kilkanaście godzin lotu i "witaj Koreo Południowa".

「I need you, girl」/ jimin x reader (dropped)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz