Δημήτρης: Έλα μωρό μου ...
Αλικη: Έλα Αγάπη μου... θα πάμε στο εμπορικό με τη Ναταλία και το Θανάση... θα ήθελες να έρθεις μαζί μας να περασουμε και λίγο χρόνο μαζί... έχω να σου πω και κάτι σημαντικό..!!!
Δημήτρης : Έλα ρε Αλίκη νόμιζα πως θα είμασταν οι δύο μας ... θα πηγαίναμε κάπου ήσυχα να καθόμασταν... τι να κανω εγώ στο εμπορικό με τους φίλους σου !?
Αλίκη : νομίζα πως ήθελες να με δεις !
Δημήτρης : Και βέβαια θέλω να σε δω αλλά μόνη σου Όχι με παρέα!
Αλίκη : 3:00 θα φύγω για το εμπορικό αν θες έλα ...Τέλος κλήσης..
Τα κοριτσια διάλεξαν τι θα φορέσουν ντύθηκαν ανάλαφρα και βάφτηκαν σε γήινους τόνους... τηλεφώνησαν στο Θανάση και του είπαν για το εμπορικό.. εκείνος μέσα σε λ9ιγα λεπτά ήταν σπίτι της νατα....
Καθίσαμε στον καναπέ και μιλούσαμε για διάφορα θέματα... κυρίως όμως για το πάρτι τα παιδιά που θα βρίσκονται εκεί! Ακόμα και για την ξινή σκύλα του σχολείου...
Η ωρα πέρασε όλοι μπήκαν στο αυτοκίνητο του Θανάση... Στη διαδρομή το τηλέφωνο της Αλίκης χτυπάει και στην οθόνη φαίνεται το όνομα του Δημήτρη! Αργεί να το σηκώσει όμως το κάνει!Αλίκη : Ναι?
Δημήτρης: Αλίκη συγγνώμη για πριν θέλω τόσο να σε δω ... Δεν με πειράζουν οι φίλοι σου θέλω να σε δω ..
Αλίκη: εντάξει έλα στο εμπορικό και θα τα πούμε εκεί... χαζοο
Δημήτρης: εντάξει μωράκι μου... θα σε δω εκεί!Φτάνουν Στο εμπορικό αφήνουν το αυτοκίνητο στο πάρκινγκ και κατευθύνονται όλοι προς την είσοδο..
Εκεί βρίσκεται ο Δημήτρης ...
Μόλις βλέπει την Αλίκη ένα χαμογέλο εμφανίζεται στο πρόσωπο του ...Δημήτρης: μωρό μου...
Αλίκη: είδες που ήρθες!
Δημήτρης: Δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς..
Δίνουν ένα αισθησιακό φιλι χωρις να τους νοιάζει ο κόσμος γύρω...Δημήτρης: τι ήθελες να μου πεις ?
Αλίκη: το Σάββατο θα γινει ένα πάρτι και με κάλεσαν και θέλω να έρθεις μαζί μου...
Δημήτρης: μμμ θα δούμε!
Αλίκη: Έλα ρε μωρό μου να πάμε.. θα είναι ωραία!
Δημήτρης : Καλά Καλά.. Δεν μπορώ να σου φέρνω αντιρρήσεις...
Αλίκη: τελεια 😁Πήγαν στον όροφο με τα μαγαζιά τα δύο κορίτσια Έτσι τα αγόρια βρήκαν την ευκαιρία να πάνε να πάρουν ένα καφέ Όσο εκείνες δοκίμαζαν ρούχα!
Τα κορίτσια βγαίνουν από το μαγαζί αγχωμένες που δεν βρήκαν αυτό που ήθελαν... αναζητούσαν κατι όμορφο σεμνό αλλά ταυτόχρονα και σέξι...
Μεταφέρονταν στο όροφο σαν να είναι το σπίτι τους ήξεραν κάθε εκατοστό αυτού του εμπορικού είχαν παει εκεί άπειρες φορές είτε για ψώνια ταινία και φαγητό είτε για μια απλή χαλαρή βόλτα...
Το εμπορικό ειχε 4 ορόφους !
Μετά από 2 ώρες τα κορίτσια νομίζουν πως βρήκαν αυτό που ζητούσαν! Ένα καυτό κόκκινο φόρεμα με άνοιγμα στο αριστερό μέρος του και χωρις μανίκι στο δεξί μέρος ήταν αυτό που επέλεξε η Αλίκη... τι φόρεμα ταίριαζε γάντι στις καμπύλες του σώματος της...
Η Ναταλία επέλεξε ένα στενό φόρεμα εξίσου όμορφο σαν της Αλίκης...
Τα κορίτσια βγαίνοντας από το δοκιμαστήριο κοιτάζοντας η μια την άλλη μένουν έκπληκτες από τις επιλογές τους...
Αλλάζουν και κατευθύνονται προς τα ταμεία... πληρώνουν τα φορέματα και βγαίνουν έξω... μαζί με αυτα αγοράσαν και μερικά μικρά κοσμήματα που ταίριαζαν με τα ρούχα τους ...Μπήκαν βιαστικά σε ενα καταστημα με εσώρουχα και διάλεξαν από ενα σετ... είχαν σκοπό να τρελάνουν κόσμο !
Επέλεξαν μπεζ δαντέλα ....Αφού έμειναν ικανοποιημένες από τις αγορές τους πήγαν να βρουν τα αγόρια!
Κάθονταν σε ενα τραπέζι και έπιναν τον καφέ τους συζητώντας σχετικά με ποδόσφαιρο και τέτοια ...Θανάσης: λοιπόν έτοιμες φεύγουμε?
Ναταλία: τι λες μωρέ εσείς δεν θα αγοράσετε τιποτα? Έτσι θα έρθετε στο πάρτι?
Δημήτρης: Δεν ξέρω αν έρθω...
Αλικη: θα έρθεις... καν το για μένα...
Ναταλία: ωραία λοιπον παμε να δουμε τι θα φορέσετε !Μπαίνουν και οι 4 σε ενα κατάστημα με αντρικά...
Τα ζευγάρια χωρίζονται και το κάθε ενα διαλέγει διαφορετικά πράγματα!
Η Ναταλία αφήνει το Θανάση να πάρει Ότι θέλει πράγμα που την εξοργίζει αφού δεν έχει γούστο...
Έτσι καταλήγουν αυτή να διαλέγει και εκείνος να κουβαλάει τα ρουχα !Αντιθέτως η Αλίκη με τον Δημήτρη είναι όλο παιχνιδια ... Την πειράζει και την γαργαλαει μπροστά σε όλους...
Διαλέγουν μαζί ένα ωραίο σύνολο και κατευθύνονται προς το δοκιμαστηριο ...
YOU ARE READING
Η ζωή της Αλίκης
RomanceΕίναι μια οικογένεια που θα χωρίσουν Όταν το κοριτσάκι θα είναι 17 χρονών και η μητερα της θα αναγκαστεί να πάει σε άλλη χώρα για να ζήσουν καλύτερα και η Αλίκη θα βρει έναν εκεί όπου την κακομεταχειριζεται