13 Κεφαλαιο

16 6 0
                                    

Γυρίζω σπίτι και βλέπω την Ναταλία στο καναπέ να μιλάει στο κινητό της... μπαίνω αθόρυβα και κάθομαι δίπλα της! Της χαρίζω ένα πλατύ χαμογέλο και αυτή μου κάνει νόημα να περιμένω... Σωπαίνω και περιμένω να κλείσει το κιν.

Ναταλια: εντάξει μπαμπα...
Τέλος κλήσης

Αλικη: τι έγινε?
Ναταλία : Τίποτα απλά θα μείνουν σε ξενοδοχείο για 3 μέρες και με πήραν να με ενημερώσουν σχετικά με χρήματα φαγητό και όλα αυτα ...
Αλικη: Σούπερ... μπορώ να μείνω να σου κανω παρέα αν θες φυσικά..
Ναταλια: Και βέβαια θα στο πρότεινα εγώ η ίδια...
Άντε πες μου τι έγινε τώρα με τον Δημήτρη περιμένω πως και πως...
Αλίκη : Τίποτα μωρέ πήγαμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο και αχχχ με φίλησε ξανά και ξανα.. Ήταν τόσο τέλειος.. Καμία σχέση με τον Ορέστη φυσικά...
Ναταλία : Καλά αυτό εννοείται λογικό μου φαίνεται τον είδα εγω Όταν ήρθε να σε πάρει είναι πολύ μπόμπα ο τύπος...
Αλίκη : αχχχχ Ναι είναι τόσο... Θεός είναι η μόνη λέξη που μου έρχεται!
Ναταλία : χαχ Καλά το προσπερναω αυτό ...
Νομίζω είναι ώρα να μάθεις αυτό το σημαντικό που σου έλεγα...
Αλίκη : πες μου...
Ναταλία : έκανα...
Αλίκη : τι έκανες παιδί μου ?
Ναταλία : έκανα έρωτα με τον Θανάση!
Αλίκη : τιιιι? Πως ? Που ? Πότε?
Ναταλία : Ναι... ηρέμησε! Έγινε χθες το βράδυ στο σπίτι του ... έλειπαν ολοι και βρεθήκαμε στο δωμάτιο του... Και ξέρεις έγινε ότι εγινε 😄
Αλίκη : ιιιιι σταματά μην πεις Αλλά.. φτάνει!
Ναταλία : χαχα χαλάρωσε δεν είναι Έτσι όπως το φαντάζεσαι είναι πολύ καλύτερο 🤗
Αλίκη : τι Δηλαδή σου άρεσε? 🤔
Ναταλία : Ναι και νομίζω θα το επαναλάμβανα αρκετές φορές...
Αλίκη : Και τι εγινε Δηλαδή? 😌
Ναταλία :θες όλες τις λεπτομέριες?😁
Αλίκη : Όχι τωρα σε παρακαλώ...

Ανεβαίνουμε στο δωμάτιο της και κοιμόμαστε μαζί...

Η ζωή της Αλίκης Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang