Έχω ήδη αργήσει για το σχολείο και ετοιμάζομαι Όσο πιο γρήγορα μπορώ, βαζω το αγαπημένο μου τζιν , ένα απλό γκρι μπλουζάκι , τα σταρακια μου και κατέβαινω στην κουζίνα. Η μητέρα μου λείπει και αυτο ς ήταν ο λόγος που δεν ξύπνησα στην ώρα μου!
Αράζω το δερμάτινο μου και φεύγω τρέχοντας.
Αφού φτάνω στο σχολείο βλέπω τον Χρήστο και τον Άρη έξω από την πόρτα... ρωτάω τι συμβαίνει και εκείνοι μου είπαν κάτι για απεργίες και πολυωρα κενά! Καθώς μπαίνω στην είσοδο βλέπω τη Ναταλία να έρχεται προς το μέρος μου, Πριν προλάβω να ρωτήσω... Φωνάζει πως θα έχουμε κενό για τις επόμενες δύο ώρες, με αγκαλιάζει και μου λέει πως έχει σκοπό να φύγει με το Θανάση για το υπόλοιπο της ημέρας!
Αλίκη: Εντάξει,αλλά να προσέχεις Ναταλία!
Ναταλία: Θα προσεχω μην φοβάσαι... Αν σε πάρει η μάνα μου πες της πως θα είμαι σπίτι σου ...!
Αλικη: Καλα...Χωρίς άλλες κουβέντες έφυγαν με το Θανάση, πραγματικά χαίρομαι γι αυτούς Αλλά εγω τι θα κάνω εδω? Δεν θέλω να πάω σπίτι αλλά Ούτε να κάτσω στο σχολείο ... Ανοίγω το κινητό και βλέπω τα μηνύματα μου ανάμεσα τους βλέπω και ένα απο από τον Δημήτρη στο φβ.
Δημήτρης: Μικρή πότε θα σε δω ?
Ωχ τι είναι πάλι αυτό? Δεν ξέρω αν πρέπει να τον δω ... Δεν τον ξέρω και τόσο καλά! Μόνο η Νατα θα είχε τη σωστή απάντηση αλλα δεν είναι εδώ..πφφφ τι θα κάνω?
Αλίκη: εεεε Καλημέρα! Δεν έχω μάθημα για τις επόμενες δύο ώρες...
Η απάντηση του δεν αργεί.
Δημήτρης: Καλημέρα κούκλα... χαίρομαι μάλλον αυτη θα μπορούσε να ήταν η μέρα μας μωρό μου! 😏
Αλίκη: Θες να έρθω κάπου?
Δεν ξέρω αν όντως είναι καλή ιδέα αυτή... Αλλά θέλω πολύ να ζήσω κάτι που να αλλάξει τη ρουτίνα της ζωής μου ... Και πιστεύω πως ο Δημήτρης είναι ο κατάλληλος...
Δημήτρης: Πες μου που είσαι και θα έρθω να σε πάρω εγώ!
Αλίκη: Θα είμαι στο καφέ στην οδό Μαυρουκάκη 17.
Μετα απο λίγα λεπτά είμαι έξω από το καφέ , Έχω ήδη πάρει ένα χυμό και περιμένω τον Δημήτρη.
Πραγματικά έχω άγχος είμαι αρκετά νευρική δεν ξέρω τι θα συναντήσω, Και αν δεν είναι 18 Όπως είπε?
Και αν όντως η Ναταλία έχει δίκαιο και την πατήσω άσχημα, μπλέξω και ακούω κάτι?
Βιαστικά, Βιαστικά και δεν ξέρω πως να το αποφύγω...
Τις σκέψεις μου διακόπτει εν μαύρο BMW με φήμες τζάμια...
Αυτος είναι!!!
Νιώθω την καρδιά μου να επιταχύνει χτύπους και τα πόδια μου τρέμουν!
BINABASA MO ANG
Η ζωή της Αλίκης
RomanceΕίναι μια οικογένεια που θα χωρίσουν Όταν το κοριτσάκι θα είναι 17 χρονών και η μητερα της θα αναγκαστεί να πάει σε άλλη χώρα για να ζήσουν καλύτερα και η Αλίκη θα βρει έναν εκεί όπου την κακομεταχειριζεται