Telekinezi : düşünce gücüyle cisimleri hareket ettirme.
Biyokinezi : Psişik yöntemlerle DNA değiştirme.
Göz rengi değiştirme, boy uzatma, kilo verme, kas yapma, saç uzatma, hızlı koşma, hızlı yumruk, yara iyileştirme ve kalıcı izlerden kurtulabilir ama bu izler dikiş izi yanma gibi izler...
Pyrokinezi : düşünce gücüyle ateşe hükmetmek.
Ateş yakabilir, söndürebilir, büyütüp küçültülebilir ve ateşe dayanıklı el yapabilirsiniz. Sonraki bölümlerde internette olmayan teknikler yayınlayacağım.
Aerokinezi : düşünce gücüyle havaya hükmetmek.
Havanın yönünü değiştirebilirsiniz, esintiler oluşturabilirsiniz durdurabilirsiniz, hortum oluşturabilirsiniz. Hava topu yapılabilir.
Terrakinezi ( Geokinezi) : Düşünce gücüyle toprağa hükmetmek.
Toprağı-taşı oynayabilir, deprem-sarsıntı oluşturabilirsiniz.
Sonokinezi : düşünce gücüyle ses dalgalarına hükmetmek.
Ses topları yapılabilir, camları çatlatabilir kulak zarlarının tahrişi mümkündür.
Nekrokinezi: Canlı varlıkları öldürme. Ölü varlıkları hareketlendirme.
Ölüleri hareketlendirmek istiyorsanız telekinezide ileri seviyede olmak gerekir.
Elektrokinezi: Beyin gücüyle elektriğe hükmetme.
Ellerinizden kıvılcım atabilirsiniz. Prizden elektrik çekebilir, etrafa elektrik atabilirsiniz. Elektronik devrelere zarar verip, işlemcileri yakabilirsiniz. Ampulleri karartabilirsiniz.
Hidrokinezi: Beyin gücüyle sıvı haldeki maddelere -su elementi- hükmetme.
Sıvı maddeler; dalgalar oluşturabilir, akımlar ve hatta girdaplar oluşturabilirsiniz ve dolaylı olarak bunların etkilerine de neden olursunuz.
Fotokinezi: Beyin gücüyle ışığa hükmetme-ışığı yönlendirme.
Genelde ışığı -fotonları- bükmeye yönelik işler yapabilirsiniz. Görünmez olabilirsiniz, cisimleri görünmez yapabilirsiniz.
Bunun gerçek olduğuna tam anlamda emin değilim.
Umbrakinezi: Beyin gücüyle ışığı nötrleme-karanlığı yönetmeye denir.
Gölgelerle oynarsınız.
Magnetokinezi(Magnokinezi): Elektromanyetik ve manyetik alanları yönetme.
Mıknatıslanan maddeleri bükebilirsiniz. Pusulaları bilinçli-bilinçsiz olarak etkileyebilirsiniz. Mıknatısları yönlendirebilirsiniz. Hoparlörleri bozabilir veya ondan istediğiniz sesleri çıkartabilirsiniz.(Tabi bu ileri bir yöntemdir)
Elektrokinezi nin bir dalı gibi düşünün benziyor.
Gyrokinezi: Yerçekimsel (kütle çekimsel) alanların kontrolüdür.
Yerçekimini etkilersiniz.(nötrleme-tersine çevirme-güçlendirme)Bu yöntemlerle tavanda yürüyebilir, havalanabilirsiniz ve ikiz kulelerin tepesinden atlayıp yere yumuşak bir iniş yapabilirsiniz.
Termokinezi: Bir cismi-maddeyi ısıtabilirsiniz.
Maddelerde hal değişimlerine yol açabilirsiniz. Havayı ısıtıp konveksiyonel hava akımlarına neden olabilirsiniz kalorifer gibi.
Cryokinezi: Bir cismi-maddeyi soğutabilirsiniz.
Maddelerde hal değişimine yol açabilirsiniz. Havadaki su buharını yoğunlaştırabilirsiniz, suyu da dondurabilirsiniz. Su şart değil yeterince güçlü olursanız oksijeni bile sıvılaştırabilirsiniz.
Psikokinezi: Zihnin maddeye hükmetmesidir.
Lunarkinezi: Negatif enerjiye yöneliktir. İnsanların kızgınlıklarını-nefretlerini kendinize yükler ve bunu saldırıda kullanabilirsiniz.
Karanlık toplar oluşturabilirsiniz. Başkalarından enerji çalabilirsiniz.
Laktokinezi: Süt ve süt ürünlerini kontrol etme.
Sütün tadını tuzunu değiştirebilir yağını süzebilirsiniz.
Pek önemli bir kinezi değildir.
Metakinezi: Metallerin kontrolüdür.
Metalleri kontrol edebilirsiniz. Magnetokinezi'den farkı manyetik alanla değil metallerin ortak karakteristik özelliklerinden faydalanarak bunu yapabilirsiniz. Manyetik alandan etkilenmeyen metaller de buna dâhildir.
Kuantokinezi: Kuantum fiziğiyle bir alakası yoktur, Maddeleri moleküler-atomik düzeyde etkilememizi sağlar.
Vitakinezi: Psişik tedavi yöntemleridir.
Biyokinezi gibidir.
Atmokinezi: Atmosfer olaylarını kontrol etme. Bazı tekniklerinde yüksek aerokinezi bilgisi gerektirir.
Chronokinezi: Zamanı belli bir ölçüde yavaşlatıp hızlandırabilirsiniz.
Chrono-telekinezi: Kendiniz dışında kalan hayvan ve insanlara zamanda -yine belli bir ölçüde- yolculuk yaptırabilirsiniz.
ÇAKRALAR :
Ruh ta 7 ana çakra vardır.
Kök çakra kuyruk sokumunun bulunduğu bölgededir. Rengi kırmızıdır. Elementi topraktır. Dört yapraklı nilüfer çiçeği ile temsil edilir.
Toprak burçları : Boğa, Başak ve Oğlak'tır.
Sakral çakra cinsel organın olduğu bölgededir. Rengi sarıdır. Elementi su dur. altı yapraklı nilüfer çiçeği ile temsil edilir.
Su burçları : Yengeç, Akrep ve Balık'tır.
Solar plekxus çakrası midemizin biraz altında olan bölgededir. Ateş çakrası olarak da bilinir. Ateş çakrası canlı olanlar kolayca soğuk havada ısınabilir. Rengi turuncudur. Elementi ateştir. sekiz yapraklı nilüfer çiçeği ile temsil edilir.
Ateş burçları : Koç, Aslan ve Yay'dır.
Kalp çakrası göğsümüzdedir. Rengi yeşildir. Elementi havadır. Atmokinezi yide kalp çakrasıyla yapılır. on veya on iki yapraklı nilüfer çiçeği ile temsil edilir.
Hava burçları : İkizler, Terazi ve Kova'dır.
Boğaz çakrası adı üstü boğaz olduğu bölgededir. Rengi. Mavidir. Sonokinezi Boğaz çakrası ile yapılır. on altı yapraklı nilüfer çiçeği ile temsil edilir.
3. Göz çakrası alnımızın ortasında dır. Rengi mor dur. 3. Göz ü canlı olanlar görünmeyen varlıkları yani cinleri ve reptilianları görür. Kimin vampir, kurtadam ve melez olduğunu anlar. Tabii melezler, lycanlar ve vampirler filmdeki gibi değildir. 3. Göz Telepati de kullanılır. İnsanların düşüncelerini okunur, varlıkları kontrol altına alınabilir ve zihinle iletişim kurulabilir. yüz yapraklı çift nilüfer çiçeği ile temsil edilir.
Taç çakrası tepe çakrası olarak da bilinir. Rengi beyazdır. Başımızın tam üstündedir. Yarısı içerde yarısı dışardadır. Çakra canlanırsa enerjiyi maddeye ve maddeyi enerjiye çevirme gücüne erişilir. Yani suyun üstünde yürürsünüz. bin nilüfer çiçeği yaprağı ile temsil edilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARAPSİKOLOJİ
RandomGerçekle yalanı ayırt edebileceğiniz dönemdesiniz. (Sadece parapsikoloji değil, zeki yaşam formları, bilim, din gibi bir çok konu hakkında bilgi kaynağı.)