TELEKİNEZİNİN ANAHTARI

2.6K 66 8
                                    

Telekinezi yaparken inanç, sabır, niyet, hayal ve sürekli hayal kurmak çok önemlidir telekinezi yaparken inancınız %100 dür ama hayal ettikçe olmadığını görürsünüz bu yüzden inancınız azalır sürekli çabalarsınız ama olmaz kimi bir saatte telekinezi yapar kimi bir haftada başarır sabır da burda çok önemli. Niyetiniz asla yok ben ilgi çekiyim kız tavlıyim hava atıyim gibi olmasın yoksa asla başaramazsınız yani yapsanız bile elinize sadece bir hiç geçecek niyetinizin iyi olması lazım amacınızın beynim alışsın hologram dan kurtulayim gibi olsun. Neyi hayal ettiğiniz çok önemli imajeniz önemli çünkü birisi on beş dk da psi ball imaje ediyo on beş dakikada oluyo ama birisi bir saatte yapabiliyo birisinin on beş dk da yapabildiği diğerine zor geliyo aynı imaje aslında teknikler kendinize ait olsa daha kolay yaparsınız ara sıra teknik veriyorum ama bazıları bana ait değil başkaların tekniklerini veriyorum diğer bölümlerde kendi tekniklerimin bazılarını atıcam. ve sürekli hayal kurmak çok önemli çünkü siz hayal kurdukça beyniniz alışıyo ve başarıya daha da yaklaşmış oluyosunuz. Bunların hepsini yapıyorsanız zaten telekinezi yi yaparsınız öyle büyütülecek bişey değil yaptığınızda ne kadar kolaymış diyeceksiniz.

PARAPSİKOLOJİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin