VAMPİRLER

3K 75 29
                                    

Vampirler de lycanlar gibi genetiktir ama sonradan da vampir olunabilir vc17 virüsü ile ve kan değişimiyle vampir olabilir normal bir insan. Vc17 virüsü sadece dönüşüm geçirmeden vampir özelliklerini belli eder. Vampirler en fazla 600 700 yıl yaşayabilirler ama şuan sanırım en fazla 250 300 yıl. Bu lycanlar ve melezler içinde geçerlidir. Vampirler hızlıdır geceleri iyi görürler. Alfa beta ve omega diye sıralanırlar. En güçlüleri alfa dır. Bir kez dönüştüklerinde yaşlanmaları durur. 200 yaşındaki birisi 20 yaşında görülebilir. Rejenerasyon gelişmiştir. Güçlüdürler. Kanlı yiyecekleri severler dalak gibi. Filimlerdeki gibi sivri dişleri yoktur. İnsan ısırmaya meraklı değillerdir. Sadece bayılacak bir gaz salgılarlar. Filimlerdeki çoğu özellikleri yalan zaten. Güneşten falan etkilenmezler. Belki çok günışığı nda durduklarında ciltleri kızarabilir tabi bu vc17 virüsü için geçerli. Vampirler kan için delirmezler yılda belki bir kaşık çay kadar kan içerler. İnsan içinde belli olmaz vampirler klan vardır vampirlerin bir insana kendinin vampir olduğu söylemesi yasaktır. Hislerden anlaşılır vampirlik lycan ve melezler 3. göz çakrası canlı olanlar anlıyo zaten hisler kendisini çok belli eder.

PARAPSİKOLOJİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin