Reptilianlar en az 2,5 metre en uzun 4 metre boyutlarında doğaüstü güçleri var istediği canlıların kılığına girerler insanların negatif enerjileriyle beslenen uzaylılardır. Fiziksel görünüşleri yarı insan yarı sürüngendir. Melez reptilianlar ise ruhları reptilian bedeni insan olandır. Reptilianları 3. Göz çakrası canlı olanlar görür. Mağaralarda yaşarlar dünyada çoğalan reptilianlar. Griler reptilianlar ın klonlarıdır. Grilerin cinsel organı olmadığını gördüğünüz zaman zaten klon olmaması için bir sebep yok. Reptilianlar gelişen insanların peşine takılır. Cisme psi ball attığınızda eğer cisim devrilmiyorsa veya sürüklenmiyorsa odada reptilian vardır. Ara sıra karartılar görüyorsanız reptiliandır. Çok istiyorsanız reptilian görmeyi 3. Göz çakranızı açmalısınız. Ayrıca insan kılığına girmiş reptilian görmek istiyorsanız bir tane beyaz maske var doktorların ve bazı hastaların taktığı, onu takarsanız insan içine çıktığınız zaman bazı insanların kötü baktığını göreceksiniz. Onlar genelde reptilian oluyor. Ayrıca chemtrails uçaklarının arkasında yapay bulut bırakması o içindeki zehirli maddelerin biz nefes alırken beynimize yapışması bir süre sonra hayal ve imaje kurmayı zorlaştırıyor. Yani takmamak için sebep yok. Reptilianların İlluminati ile bir bağlantısı var. Reptilianlar dan korkmayın çünkü siz korktukça onlar daha çok güçleniyorlar. Reptilianlar zeki dir. Kendilerinden başka varlığa güvenmezler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARAPSİKOLOJİ
RandomGerçekle yalanı ayırt edebileceğiniz dönemdesiniz. (Sadece parapsikoloji değil, zeki yaşam formları, bilim, din gibi bir çok konu hakkında bilgi kaynağı.)