Witam serdecznie, z tej strony Karusia ^^
Witajcie zacne ludy Wattpada - Nee
Wraz z Nee, postanowiłyśmy zająć się recenzjami. Ciągle ktoś zaprasza na opowiadanie, prosi, aby wyrazić swoje zdanie, więc czemu nie zrobić tego w tej formie? Recenzje będą pojawiać się w soboty. Co tydzień, lub dwa, w zależności od tego, ile będziemy miały czasu, na poświęcenie go czytaniu. Co jakiś czas mogą pojawiać się także recenzje od innej osoby z Kaczej Mafii, co chyba nie powinno stanowić problemu, jako że jest to konto wspólne.
Zgłoszenia powinny wyglądać następująco:
Nick autora:
Gatunek książki:
Opis:
Nie wszystkie zgłoszenia muszą być przez nas przyjmowane. Jeżeli któreś zostanie przyjęte, autor zostanie poinformowany o tym fakcie poprzez komentarz pod zgłoszeniem.
Opowiadania zgłoszone muszą mieć minimum trzy notki.
Zgłaszamy tylko SWOJE opowiadania.
Także, Endżoj!
Edit:
Zauważyłyśmy, że nie wszystkie książki, które jedna chce przeczytać, odpowiadają drugiej. Znalazłyśmy na to złoty środek. Każda osoba, która zgłasza swoją książkę do naszych recenzji, będzie musiała wybrać kto ma ją recenzować. Wy najlepiej wiecie co możemy znaleźć w tej książce, więc poniżej wpiszemy Wam co lubimy czytać, żebyście mieli rozeznanie do kogo możecie się zgłosić.
Jeżeli jednak nadal nie będziecie pewni, możecie o wszystko dopytać na prywatnym. Tu, _Nee__ lub OczyJelonka.
Łania - Fanfiction. Dla nastolatków. Wszystkie romanse hetero, jak również i homo. Nie pogardzę Fantasy najlepiej urban, Przygodowym, wampirami, wilkołakami, paranormalnymi. Za s-fi nie przepadam, ale w gruncie rzeczy mnie nie odrzuca, więc też może być.
Nigdy: Historyczne, Akcja, Tajemnica.O resztę można pytać.
Nee - Uwielbiam akcję, thrillery, czarne kryminały, powieści awanturnicze i sensacje. Lubię też dobre sci-fi i wszystkie kryminały których nie wymieniłam na początku. Historię kocham, ale NIE ZNOSZĘ czytać prac osadzonych w czasie II wojny światowej i ff do WS. Paranormalne i fantasy lubię, ale nie przepadam za magicznymi stworzeniami typu elf czy krasnolud (duszki lubię). Jeśli chodzi o obyczajówki to jak są wplontane wątki kryminalne to ja chętnie. Lubię opowiadania typu "Mały książe", czyli z pięknym przesłaniem. Nie znoszę: fanfiction, romansów, Chick-Lit i dla nastolatków (ale są wyjątki).