BÖLÜM 3 / O Gelene Kadar

20 8 1
                                    

Bi mesleğim daha olmuştu artık "Satış Danışmanı" çok da kalabalık bi ekiptik 1 müdür, 2  yardımcısı, 6 bayan, 5 erkek vede kahve standın daki bayan olmak üzere 15 kişilik bir ekiptik. İlk bi kaç hafta ürünleri ve fiyatlarını ezberlemesi düzenlemesiyle geçmişti. Ayrıca insanı katil yapan müşterilere de yavaş yavaş alışmaya baslamıştım. Ekmek parası sonuçta müşteri nederse haklıdır profili. Bi zaman sonra sıkılmaya başlamıştım her gün aynı rutin işler bi zevki kalmamıştı ve yavaş yavaş yemek molalarını ve normal molaları normalden daha uzun süre kullanmaya başlamıştım sonra anladım ki tek yapan ben değilmişim. Müdür gerçekten çok iyi insandı arada bi yorgun görünce beni molaya yollar çalışırken hep gaz verirdi. Başka müdürler gibi egosu yoktu. Müdür yardımcılarından biri bizden di Abimiz yerine koyduk bize esnek davranırdı ama diğeri biraz kıl bi insandı ama iyi birisiydi. Haziran ayına gelmiştik okullar kapanmış herkes tatile gidiyor biz ise sıcakta çalışmaya devam. Tabi ramazan ayındayız orucumuzu tutuyoruz fakat avm lere zengin insanlar geldiği için onlara ramazan farketmezdi gözümüzün önünde yer içerlerdi. Neyse gel gelelim asıl meselemize haziranın kaçıncı günü olduğunu hatırlamıyorum ama onu farketmeden gördüğüm gündü müdürün yanında konuşuyordu. Ben ürünlerle ilgili bilgi alan biri zannetim fakat o iş başvurusuna gelmiş bunu daha sonra farkettim. Ama o an hiç aklıma gelmezdi onun benim hayatımı değiştireceği beni buralara kadar getirip kitap yazdıracağı ama oluyormuş işte. Bir kaç gün sonra O an'ın sabahına uyandım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Belki Bir Gün SendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin