ωαяиιиg?

37 3 1
                                    


Mark:I'm sorry,but awak tak malu ke menjerit kat depan orang ramai macam ni....
Seulgi:hey, better you shut up your mouth...by the way who are you,handsome??my name is Seulgi,you can call me Seulgi...
Mark:ohh, GiGi.... asal nama kau GiGi
Seulgi: heiii, my name is Seulgi not GiGi!!

Semua orang di kantin ketawa terbahak bahak mendengar nama yang Mark berikan kepada Seulgi..

Mark:bukan Seulgi dengan GiGi tu sama je ke...
Ha Na:sama sesangat... gahahahaha
Seulgi:Wei,Ha Na...kau memang perempuan tak tahu malu kan..berani kau dekat dengan Jimin!!
Jimin:jaga mulut kau, Seulgi..ehhh silap,GiGi right? Aku bagi warning dekat kau,jangan sesekali kau dekat atau cuba cederakan Ha Na!! faham tak,GiGi?!!
Seulgi:nama aku Seulgi la!!

Dalam diam Mark memerhatikan Jimin dan juga Ha Na dan sedikit perasaan cemburu dengan layanan Ha Na terhadap Jimin pula wujud...

Mark pov

Bila aku tengok betapa marahnya Jimin bila Seulgi give warning dekat Ha Na aku dapatkan rasakan yang Jimin sayangkan Ha Na more than friend...bila aku tengok situasi ni it makes me teringatkan Mach...Aku dah janji dengan Mach and aku akan kotakannya...

Flashback

Mark bergegas ke hospital selepas mengetahui yang Mach terlibat dalam  kemalangan...bila doktor beritahu yang Mach tak dapat diselamatkan...Mark tak dapat membendung air marahnya dari jatuh...tetapi ada seorang nurse berikan  surat kepada Mark dan ianya dari...Mach!!

From:Mach
To:Mark

Woi,Mark..hahaha time aku tulis ni aku gelak tu pasal ada hahaha.. understand?!Wei,aku nak kau jagakan Ha Na untuk aku,she the best friend I ever have..please lakukannya untuk aku...aku tau kau sayangkan Ha Na...tadi kalau Ha Na tolak kau,kau jangan kecewa ehh...sebab ada banyak lagi perempuan lain yang takkan kau...
Ehehe ,jangan terasa...first aku nak begitu tentang Ha Na...

1)Ha Na tak suka orang sentuh rambut dia..dia ni demand sikit ^_^;

..........
Aku baru baca aku dah gelak,Mach memang pandai kalau nak hiburkan hati orang lain..alahai rindunya aku padamu Mach..aku terus menyambung membaca..

..............

2)Ha Na ni manja... tapi just dengan orang yang rapat dengan dia je
3)dia ni jenis peramah tapi kalau kau nak tahu dia ni takut katak...so sila jauhkan katak dari Ha Na...amaran kelas diberi🚨🚨
4)garang.....pftttt

Dah tu kot..kalau nak tahu lebih lanjut sila tanya tuan dia sendiri...and satu lagi,jangan memangis bila aku dah takde...bye

Love you cousin

..................

Aku janji akan jaga Ha Na

End flashback

Ha Na:Mark,kau ok ke tak ni??
Mark:aku okay...by the way, siapa yeoja tadi tu....
Ha Na: yeoja tadi tu Seulgi...time aku first masuk schools ni bla.... bla.... bla
Mark:ohh,mesti kau bengang kan
Ha Na:sangat
Mark:hahahaha
Jina:Ha Na shi~,kajja makan
Ha Na:nae

[C]MY LOVELY BOYFRIEND Where stories live. Discover now