Jimin:who?
Mark:Ha Na is mine not yours
Jimin:fuck off your fucking mouth
Mark:haha,you really love her ermm... let's go to that cafe you mention before
Jimin:you mean Sweet and Sour cafe
Mark:nae,kajja pergi sana
Jimin:before that,bagitau aku sape yang memerhatikan kita
Mark:nanti kat cafe aku bagitauS
K
I
PAt Sweet and Sour cafe
Jimin dan Mark mengambil tempat duduk yang agak tersembunyi dari orang lain..sebaik saja mereka duduk...seorang waiter datang..
Waiter:awak berdua nak minum apa?
Jimin:give me hot chocolate
Mark:I want latte
Waiter:okWaiter berlalu pergi
Jimin:ok,now bagitau aku
Mark: what?
Jimin: don't pretend like you don't know anything!!
Mark:haha, it's Seulgi
Jimin:dia nak apa
Mark:well, I have something to told you
Jimin: what?
Mark:aku akan tolong kau dapatkan Ha Na
Jimin:what do you mean?aku ingat kan kau suka Ha Na
Mark:yes,I am but tu dulu time aku first time kenal dia now aku dah anggap yang Ha Na tu adik aku...aku takkan biarkan sesiapa sakitkan Ha Na..
Jimin:thanks sebab kau sudi tolong aku..
Mark:but before that,haih aku tak tahu macam mana nak bagitau kau..ok Park Jimin,kau jangan menyampuk bila aku bercakap..
Jimin:ok,go onMark memberitahu kepada Jimin tentang tawaran Seulgi dan juga yang dia bersetuju dengan tawaran Seulgi..Jimin yang terkejut itu menggenggam tangan nya untuk menahan amarahnya...
Jimin:kau cakap kau tak suka Ha Na
Mark:dan aku juga cakap aku takkan biarkan sesiapa sakitkan dia..
Jimin: habistu, kenapa kau setuju dengan tawaran Seulgi..
Mark: let's play a game
Jimin: I'm not understand at allS
K
I
PAt Ha Na house
Ha Na yang baru pulang dari sekolah langsung tidak menyapa oppa nya yang berada di ruang tamu tapi terus ke biliknya..Minhyuk yang pelik melihat suka Ha Na Cuba berfikiran positif
Minhyuk:maybe dia penat sangat kut
Ha Na pov
Aku masuk ke bilikku lalu merebahkan badanku di atas katil..aku rasa macam nak nangis bila Jimin buat aku macam ni...ni first time Jimin cakap kasar dengan aku sebelum ni semarah macam mana pun Jimin kat aku dia tak pernah cakap kasar dengan aku..aku menyembamkan mula aku kat banyak dan menagis..aku dah tak kisah apa pun,yang aku tahu aku rasa sedih je..tapi kenapa dengan aku?sebelum ni aku ok je kalau orang cakap kasar dengan aku tapi bila Jimin cakap kasar dengan aku,aku ra..sa sedih(?) God, what's wrong with me..do I fall in love with Park Jimin who is playboy..oh God...
End Ha Na pov
Minhyuk bersiap-siap untuk keluar, dia memakai baju berlengan pendek berwarna biru muda dikenakan dengan jacket berwarna hitam dan seluar jeans yang koyak di lutut dan Minhyuk menyembur minyak wangi di badannya..sebelum Minhyuk keluar dia pergi ke bilik Ha Na..
YOU ARE READING
[C]MY LOVELY BOYFRIEND
أدب الهواةcast PARK JIMIN AS PARK JIMIN YOU AS KIM HA NA JIMIN IALAH SEORANG PLAYBOY YANG JATUH CINTA DENGAN HA NA (YOU) PELAJAR BARU DARI NEW YORK YANG AGAK KASAR PERWATAKANNYA..... BUT ADA ORANG KETIGA YANG CUBA HANCURKAN HUBUNGAN DIORANG BILA...