Jimin hanya tersenyum nipis melihat Ha Na. Dia rindukan belaian Ha Na, bebelan Ha Na, ciuman Ha Na dan segalanya tentang Ha Na. Salah dia juga sebab bersikap sedemikian.
Jimin peluk Ha Na yang masih berselubung(?) di dalam selimut. Ha Na meronta-ronta minta dilepaskan tetapi Jimin makin menguatkan pelukannya.
"Lepaskan saya la" suara Ha Na kedengaran serak. Menahan tangis.
"Waeyo chagi?" Jimin menarik selimut yang menyelubungi Ha Na.
"Hik..hik..awak tipu" esakan Ha Na semakin kedengaran. Menanggung rasa pilu yang semakin kuat tersemat di dalam hati.
"Masa bila oppa tipu chagi.. tell me chagiya" Ha Na menolak Jimin dan berlari menuju ke bilik mandi sambil menekup mulutnya. Dia memuntahkan segala isi perutnya. Perit.
"Chagiya, gwenchana??" Jimin mengusap belakang Ha Na. Ha na berkumur dan kembali ke katil.
"Kaja ke hospital. Chagi nampak tak sihat" Jimin menekapkan belakang tapak tangannya ke dahi Ha Na. Normal sahaja suhunya. Tidak panas.
"Saya tak nak" iya, Ha Na sedar yang dia terlalu dingin terhadap Jimin tetapi dia juga tidak tahu mengapa dia terlalu sensitif.
"Baiklah.. chagi tidurlah" Ha Na tidur membelakangkan Jimin. Dia masih belum bersedia untuk menerima kenyataan tentang Jimin.
Jikalau dulu, Jimin akan terus pulang ke rumah selepas tamat waktu bekerja tetapi sekarang, dia bagaikan tunggul. Saban hari menunggu kepulangan Jimin. Paling awal Jimin pulang ke rumah adalah 12 malam. Kerja apa sampai 12 malam?? Dia bencikan situasi ini. Dia juga terasa seperti diabaikan. Dia tidak boleh terima yang semua ini berlaku kepada dia.
Jimin keluar dari bilik bersama telefonnya. Ha Na yang sedar akan hal tersebut mengikut Jimin dari belakang. Langkahnya dijaga agar tidak mengeluarkan bunyi. Dia tidak mahu kantoi dengan Jimin.
Dia mengikuti Jimin sehingga ke ruang tamu. Dilihatnya Jimin sedang memandang telefonnya sambil tangannya lincah menaip.
Jimin yang tidak sedar akan kehadiran Ha Na masih lagi berbual atau lebih tepat lagi chat bersama Yeji.
Yeji👏
Yeji??
Yes, what do you want??
No,just curious. Semua dah siap ke belum??
Belum, you ada nak tambah apa-apa ke??
I nak you tambah bunga tulip putih je.
Nak jadikan sebagai hiasan ke apa??
I tak kisah tapi pastikan ianya cantik cause 'dia' sukakan bunga tulip putih.
Sayang betul you dekat dia ye?? Untung dia
I know right
Jimin bangun dan pergi ke dapur untuk mengisi tekaknya dengan air. Bukannya dia tidak tahu akan kehadiran Ha Na. Saja dia bersikap sedemikian. Ha Na cuma perlu tunggu 2 hari lagi dan semuanya akan berakhir.
Haha...takde readers untuk special part😭😥😫
Apapun ..... Nothing la
YOU ARE READING
[C]MY LOVELY BOYFRIEND
Fanfictioncast PARK JIMIN AS PARK JIMIN YOU AS KIM HA NA JIMIN IALAH SEORANG PLAYBOY YANG JATUH CINTA DENGAN HA NA (YOU) PELAJAR BARU DARI NEW YORK YANG AGAK KASAR PERWATAKANNYA..... BUT ADA ORANG KETIGA YANG CUBA HANCURKAN HUBUNGAN DIORANG BILA...