Special chapter 2

19 2 0
                                    

Ha Na melihat bayangan Jimin yang semakin jauh darinya. Dia terduduk dan memeluk lutut. Wajahnya disembamkan ke lutut dan dia enangis teresak-esak. Apa salah dia sehingga diperlakukan sedemikian.

Ha Na bangun perlahan-lahan dan menuju ke bilik anaknya dan dia tidur di situ. Jimin yang masih belum tidur sedang bermain dengan telefonnya dengan senyuman di bibir.

Yeji👏

U

Wae, Yeji

U serious ke nak warna Ungu??

I dah cakap dah hari tu kan

I just nak cakap, ungu macam agak tak sesuai

I still nak warna ungu. U buatlah apa pun janji warna ungu dan light blue menyerlah

Ok, I'll try my best

Jimin mematikan telefonnya. Dia pantas bergerak ke bilik anaknya dan dilihatnya Ha Na juga turut berada di situ. Dia mengeluh panjang sebelum mendekati Ha Na. Dilihatnya Ha Na sedang tidur.

Jimin mencium pipi dan dahi anak- anaknya kemudiam.dia mengangkat Ha Na secara bridal style menuju ke bilik mereka.

Dia meletakkan Ha Na di atas katil dan dia mengusap kepala Ha Na. Dicium dahi, pipi dan bibir Ha Na.

"Just tunggu beberapa hari saja lagi dan semuanya akan berakhir. Chagi tak perlu tengok oppa macam ni lagi dah... Just Wait." Jimin bergerak ke sebelah Ha Na dan melelapkan matanya.

Ha Na yang tidur membelakangkan Jimin mulai mengalirkan air matanya. Dia dengar apa yang dikatakan Jimin. Adakah Jimin akan tinggalkan dia, dia sedih dengan situasi dan keadaan dia sekarang. Bagaikan semua kata-kata manis yang diucapkan oleh Jimin suatu ketika dahulu hanyalah omongan palsu. Sakit di hati hanya dia yang tahu.

Jimin memeluk Ha Na dari belakang dan Ha Na hanya mampu mengkemam bibirnya agar tidak mengeluarkan sebarang bunyi..

"Chagi tidurlah" entah kenapa Ha Na terasa seperti dipermainkan. Ha Na menolak tangan Jimin dan menyelubungi dirinya di dalam selimut.


I know it's short but have fun

I miss this ff that's why I create special chapter and sorry for the short update.....

By the way, thank you so much readers.....thanks to readers who read this ff, who comment this ff and who vote this ff.... At first when I got a comment in this ff  I don't know what I should replay maybe that's why readers didn't give their comment. I know..hihi

Bye, have fun

[C]MY LOVELY BOYFRIEND Where stories live. Discover now