NOTE:Errr nk bagitau ni..PART NI AGAK...HMMMMMMM BUT SIKIT AJA YA...DUN WORRY...AUTHOR PON TKNAK BUAT LEBIH2..
PADA YG INNOCENT DN TAKNAK OTAK DIA TERCEMAR...boleh blah atau skip part 'tu'
K sekian.AMARAN DAH BAGI.JGAN KATA AUTHOR TAK GITAU YAAA
+++++++++++
KYOMIN POV
Discharged?! hekkkk la!! dia dah bangun dan....kenapa dia tak call aku?! Jimin....
Aku mengajak driver ku ke rumah Jimin acewah perasan ada driver jap.Lantak ah Jimin bkn guna pon.
Kami tiba di rumah Jimin bbrapa minit kmudian...
Aku bergegas masuk ke dalam rumah.
"Ji-Jimin oppa! op-oppa mana?!" panggilku.Aku nk jumpa dia sangat2!
"Kau baru balik?" satu suara menyapa.
"Oppa! there you are! knapa oppa tak bagitau yg oppa dah-"
belum smpat aku mnghabiskan ayat,Jimin dah...
PANG
tampar aku.wtf Park Jimin...
"Sampai hati kau kan...kau ingat aku tak tahu kau tido dkat rumah kawan kau tu ha?! KAN AKU KATA JGAN KLUAR DARI RUMAH NI! KAU TAK FAHAM KA?!" Jimin menengkingku.Aku tak tau apa dah rasuk dia.Dia..sumpah lain.Kemarahan dia mmbuak.
"KAU BUAT APA KAT RUMAH DIA TU HA?! KAU TIDO DGAN DIA?! AKU PON TAK PRNAH SENTUH KAU TAU TAK?! KAU JGAN MACAM2!" Jimin menolak ku jatuh ke sofa.K aku rasa tak sedap hati.
"Ta-tapi...Kyo prgi buat kerja se-sekolah ja dgan dia..."
"KAU JGAN TIPU AKU LAH POMPUAN!*tarik rambut* kau milik aku.Kau nk aku tunjuk tak cara aku sayang kau?*smirk*"
"Ji-Jimin.." aku nk menangis.
Jimin mula mmbuka bajunya.Apa smua ni? Aku kaku.
"JIMIN JANGAN!! TO-TOLONG!! EOMMA!!! APPA!!!!" aku mnangis.Apa masalh dia ni! aku taknak! aku taknak!!!
"You're mine*smirk*" Jimin mula mncium ku passionate.AKU TAKNAK!
Aku menampar Jimin.
"JANGAN SENTUH AKU LA!!" aku mula agresif.
"KAU JANGAN MELAWAN! KALAU DIA BOLEH BUAT,KENAPA AKU TAK BOLEH?!*tarik rmbut kuat nak mati*"
"Ji-Jimin...JANGAN LAA!! LEPASSS!!!" aku meronta-ronta dilepaskan.Tapi,aku perempuan...dia lelaki...tenaga dia lagi bnyak...
"BAIK KAU IKUT ARAHAN AKU KALAU KAU TKNAK JADI PELACUR!"
Aku tak berdaya.Kepalaku terasa pedih.SANGAT.Jimin mula mengganas.Aku hnya merelakan.
Aku benci kau,PARK JIMIN
BENCI SANGAT!END POV
-------
Jimin mmbuka matanya.Dia mnguap.
"Dah pukul berapa eh?" dia mlihat jam di dinding.Baru dia sedar yg dia tak berpakaian.
"Wait! apa aku buat ni?" dia mncapai baju2nya dan memakainya smula.
"Jangan kata aku dah....Kyomin!" Jimin mmbesarkan matanya dan dia tringat smuanya yg dia dah buat.
"KYOMIN! CHOI KYOMIN! KELUAR LAH!!" Jimin mncari gadis bernama Kyomin di setiap pelosok rumahnya.
"Kyomin...JIMIN! APA KAU DAH BUAT?!! PABO!" Jimin terduduk.Dia menangis.Dia menyesal.Tapi,tiada gunanya.
-------
Ding~ Dong~
"Aish! makhluk mana ni dtang rumah aku ptg2 ni? org nak tido pon susah*bebel*"
Krekk...
Kelihatan seorang gadis menangis di hadapannya.Jungkook mmberi muka hairan.
"Kyomin? apa kau buat kat sini? yg beg bnyak2 ni knapa? kau igt rumah aku hotel ke macam ma-" blum smpat Jungkook mnghabiskan ayatnya Kyomin sudah mmluknya.
"Jungkook...aku takut.."
Jungkook kaku.
"Kyo-Kyomin? apa kau buat ni? woi! baju aku basah!! eommaa! malasnya nk basuh!"
"Kau tak sayang aku ke?" tnya Kyomin dgan air mata yg mmg tk berhenti mengalir.
"Deyyy macha! apa kau mngarut ni dey! aku sayang la kau!"
"Jadi kalau aku pregnant,kau jaga anak ni dgan aku okay?"
"WHAT DA FAK!!!!"
[VOTE&COMMENT]
Author:Lol~ sorry again readers!! mmg terpaksa jugak buat...well tgok tajuk laa
Nk komen? komen yg positif ja tau! komen negatif simpan ja la kat diri sndiri-,-
K kkk mian again readers! annyeong~
YOU ARE READING
Devil Adopted Brother
FanficKenapa dia buat aku macam ni? kau abang angkat aku ja.Kau tak layak nak buat aku macam ni.Aku benci kau... Park Jimin... Hidup si dia seperti di neraka jika ditinggalkan bersama abang angkatnya.Mampukah dia meneruskan hidupnya? [Some bad words,bad s...