"Oppa! jgan la laju sgt! haish!" Kyomin mengejar Jimin yg agak jauh di hadapan.
"Olohh sian....sorry sorry tadi mcm ada bnda cntik.Saja try tgok."
"Haa eloklah tu.Smpai lupa yg blakang.Tgok pompuan apa?! YAH PARK JIMIN!!! AWAK CURANG!!! HUM!" Kyomin mengalihkan pndangan.
"Hebatnya overthinking prmpuan.Aniyooo! oppa tgok ada couple tu tgh tngkap gmba.Pstu...oppa tringat mcm kita gak huhu sweet tak sweet tak" Jimin mengangat sbelah keningnya.
"Tak lngsung! eh jap! Jinyoon mana?" tnya Kyomin sdikit cmas.
"EH OPPA TAK PRASAN! HIHIHI"
'Boleh plak dia ni gelak...aku tampo kluar gigi baru tau-_-' monolog Kyomin.
"Eomma! appa!" panggil seorang budak.
"Yahhh Jinyoon ah! prgi mana? risau tau tak?"
"Mianhae eomma....tadi Yoon nmpak ada rama2...saja nk tgok2..."
'Sbijik cm ayah dia woiiii' Kyomin menggeleng-geleng kepalanya.
"Jgan buat dah...risau eomma...Jom la...nk prgi makan tak?" tanya Kyomin pada budak 4 tahun trsebut.
"Ermm NAK! Yoon pon mmg lpar ni!" kata Jinyoon.
"Hahah ok la..." Kyomin mndukung Jinyoon.
"Amboi...lupa dah org kat sini...hmmm tak pa la..kita cari yg baru la cntu..." usik Jimin.
"Yah! nk try tido luar ke ha?!" Kyomin menarik tlinga Jimin.
"Ahhh jagi appo!! huhu jiminie gurau jeee"
"Jinyoon ah...tgok appa ni..ttiba jadi gedik..tinggal je laa..kajja kita prgi makan." Kyomin&Jinyoon mndahului Jimin.
"Alaaa! jagi! jgan mrajuk!! oppa gurau ja laa!! jagi!!!" Jimin mengejar mereka.
KYOMIN POV
Yesseu...aku ngan Jimin happy sgt.Aku dah lahirkan anak kami.Park Jinyoon.Comei cam mak dia la AHAHAHHA k prasan ehem! meh sini aku nk cita balik eh smuanya.
Igt tak masa Jimin hmmmm aku tu? (PART 5) mcm mana dia tau yg aku ngan Jungkook buat kerja skolah sama2?
Ok mai nk flashback...
FLASHBACK~
"Urgh.... " Jimin trjaga. Namjoon yg baru tiba di situ trsenyum sinis.
"K-Kyomin.... "
"Well well tgok la sapa dh bngun... "
"Namjoon? ""Apa kau buat kat sini? Mana Kyomin?! "
'Kejap... Kyomin yg dia maksudkan tu 'Kyomin' tu ka? Cemana dia kenal? ' getus hati Namjoon.
"Tch... Kau tnya? Kau tau tak Kyomin tu curang dgan kau? *control terkejut*"
"Ap-apa? ""Dia menggatal dgan jantan lain. Tadi aku nmpak dia ngan kawan dia.NAMJA."
"Kau jgan tipula! Dia baik! Aku tau! ""Really? Nah gmbar. " Namjoon mmberi Jimin sekeping gmbar dimana seorang yeoja dan namja sdg makan brsama-sama... Siap pgg tgn lagi.
"Kau silap Jimin... Dia curang dgan kau... Ok la... Doktor kata kau boleh discharged lepas kna cek kejap lagi. Ok...annyeong... " Namjoon brlalu prgi. Jimin trkaku. Tatau sama ada patut prcaya atau tidak. Ttapi kemarahannnya mmbuak.
Author:Well readers taukan yg Namjoon kwn baik Kyomin dulu tapi dia bnci Kyomin sbb kna reject. Gmbar tu Namjoon saja ambik tapi bila Jimin kata cmtu... Dia tunjuk je la gmbar tu.. Jadi Jimin apa lagi... Marah laa
Arrachi?
END FLASHBACK~
Itu ja puncayanya. Sedih kan uhuks...
Btw sekarang Jungkook krja kat sbuah syarikat ni hmm bila nk lawat aku pon tatau lah..
Sowon dah... Tinggalkan kami lama.. Namjoon menyesal pada mulanya sbb brkasar dgan dia tapi skarang dah okay sikit.Hmm rasanya tu ja la kan?
"Jagi! Jinyoon mntak adik! Nak bagi tak? *smirk*" Jimin dtang menyergahku.
"Ya ampun... Byuntaenya suami aku! " aku mlarikan diri."Jagi! "
The End 💕
Author:Sorry dia pnya epilogue cm bangang sikit... Author takleh jana idea time2 ni haha!
Btw thanks pada yg baca... Vote.. Comment smua tu.. Author appreciate sgt!
Ok la annyeong readers! 🐱
YOU ARE READING
Devil Adopted Brother
FanfictionKenapa dia buat aku macam ni? kau abang angkat aku ja.Kau tak layak nak buat aku macam ni.Aku benci kau... Park Jimin... Hidup si dia seperti di neraka jika ditinggalkan bersama abang angkatnya.Mampukah dia meneruskan hidupnya? [Some bad words,bad s...