"Wei Jimin... mana kita nk cari dia ni? " keluh Jungkook.
"Aku tatau weihh. " Jimin menunduk mmandang spageti di hadapannya.
"Aku pon. Pikir kau sorg ka ha?" Jungkook buat muka tak puas hati.
"Kau... Suka dia? " Jimin mlihat Jungkook di hadapnnya.
"Err aku.... Aku... " Jungkook bepeluh dingin.
"Hmm gwechanna... Aku tau... Aku ni jahat... Mmg tak patut nk muncul dlm hidup dia... So from now... Aku takkan ambik tau pasal ssiapa lagi. Huh... Aku nk hidup sndiri. Aku dh penat. "
"WTF?! Apa kau merepek nih?! Anak tu sapa nk jaga?!" Jungshook is real.
"Dia pregnant? Ok then... Kau jaga. Ok bye... Smoga leh jmpa kau lagi dgan dia...gitau dia... Aku tau aku bkn abang angkat yg bagus. Maafkan aku. " Jimin lantas bangun dn meninggalkan restoran.
"Bahabi! Kot nak bayar makanan ni dulu! Blah cntu ja! Haaa ni yg aku tak puas hati nih! " Jungkook smbung makan. Hoho igt dia kisah ngan lakonan Jimin? 😂😂😂
JIMIN POV
Aku penat. Aku asyik buat smua org trluka. Baik tak pyh. Mianhae Kyomin....
Pada malam tu,aku mnuju ke kelab malam. Excuse me, aku nk jmpa kawan ok. Aku bkn kaki botol kaki pompuan cntu. Just nk jmpa kawan. Nk aku ulang? JUMPA KA.WAN. OK DAH.
-------
"Oppa... Apa kata kita jual dia dkat kelab malam? Kan untong sikit? " cadang Sowon.
"Err tatau lah... " Namjoon sbenarnya tak snggup buat cntu cuz well dia suka Kyomin lagi kot.
"OPPA NI! BIAR SOWON JE LA BUAT! " Sowon menuju ke bilik Kyomin.
"Y-yah! Sowon! " Namjoon blank.
Kpang!
"WOI POMPUAN! MANA KAU?! " Sowon menerjah masuk bilik di mana adanya Kyomin(ayat kelings 😂)
"Uwek! " terdengar satu suara dari bilik air.
"Woi! Apa kau buat ni?! " Sowon prgi ke bilik air.
"Ergh... Kau nk apa? U-uwek! "
'Aish... Takkan kot....positif Sowon! Positif! ' Sowon cuba menenangkan dirinya.
"Kau ikut aku.. SEKARANG! *tarik rmbut*"
"ARGH SAKIT!! LEPAS LEPAS!!"
"YAH SOWON! APA KAU BUAT NI?! " Namjoon trut mlihat keadaan trsebut.
"OPPA TEPI! " sowon menolak Namjoon ke tepi dan mengheret Kyomin ke keretanya."Kyomin.... " Namjoon mengusutkan rmbutnya.
------
Mereka tiba di satu tmpat pergaulan bebas.
"Err... Ni mcm... "
"TURUN! " arah Sowon. Mmg tak ah si Kyomin ni nk ikut."Aku kata turun! " sekali lagi Kyomin diheret.Dia diheret memasuki tmpat trsebut. Mmg pergaulan bebas. No limit. Do what you want.
"Kai! Aku ada budak baru! Aku tatau la fresh ka idok. Kau ambik je la. " kata Sowon.
"Herm.... " Kai mlihat Kyomin dari atas me bawah. Nasib pakai baju&sluar pnjang."Hmm ok. Nnti aku bank in kat kau. " kata Kai.
"Ok bye.. " Sowon mula beredar.
"WOI! KAU NK TINGGAL AKU KAT SINI KA? " Kyomin trkejut.Biar betik ko!
"So... What else? " Sowon smirk.
"T-tak jangan!""Sukatila" Sowon cuba mninggalkan Kyomin.
"Andwae!!! Jebal!!! Aku taknak!!! Aku nak balikkkk!!! " Kyomin memegang kaki Sowon."LEPASLAH! " Sowon cuba melepaskan kakinya. Org2 di situ mmerhatikan mereka trmasuk...
Jimin....
[Vote&Comment]
YOU ARE READING
Devil Adopted Brother
FanficKenapa dia buat aku macam ni? kau abang angkat aku ja.Kau tak layak nak buat aku macam ni.Aku benci kau... Park Jimin... Hidup si dia seperti di neraka jika ditinggalkan bersama abang angkatnya.Mampukah dia meneruskan hidupnya? [Some bad words,bad s...