Koncerten part. 2

87 5 0
                                    

Sofies synsvinkel*
Vi sidder i bilen, på vej til koncert.
Jeg har mine ørebøffer i, jeg hører Marcus og Martinus.
Jeg kan SLET IKKE få nok af dem!
Jeg har brug for en pause, angående pigerne.
Vi har været sammen i ret lang tid nu, og jeg ved at vi bliver uvenner hvis vi ikke holder en pause en gang i mellem.
Hvad hører du? Spørger Marie mig.
Marcus og Martinus, svarer jeg og kigger på musikvideoen til Together.
Jeg elsker starten! Den er så cutiee!

Smillas synsvinkel*
Vi sidder stadig i bilen, vi har snart kørt i en time og er der om lidt.
Sofie sidder og hører Marcus og Martinus på sin telefon.
Jeg ved ikke om hun er sur? Men vi har ikke talt sammen siden vi satte os ind i bilen.
Martinus har ikke rigtig skrevet siden i morges.
Men han har vel også travlt med alt det der koncert halløj, man nu skal igennem, når man er så stor en stjerne.
Jeg er virkelig glad for at Martinus og jeg har fået kontakt!
Han er super sød, og også ret så lækker!

Maries synsvinkel*
Både Smilla og Sofie, sidder og stalker hver sin telefon. Min sidder til opladning i kølerummet, jeg har brugt den alt for meget igår!
Jeg skal bare have ladt den op til koncerten, så jeg kan filme og tage billeder!
Jeg læser istedet en mega god bog, der hedder et eller andet med. Løgne fører altid til flere! Den handler om et eller andet kærligheds pis.

Gunnarsen til efternavn? Where stories live. Discover now